Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mrijn schreef:Mrijn schreef:Als jullie even aanvullen wie interesse heeft in les, ga ik dat wel regelen. Sowieso kan er altijd een losse les bij haar gereden worden natuurlijk, ze geeft vanuit Triemilion gewoon les aan mensen van buiten. Maar het is wel grappig om een Wowdagje te doen. Kunnen we het nog combineren met iets anders leuks? Een fotograaf? Een wowfitter? Iemand ideeën?
Kaspar
Kim1207
Mrijn
...
Verder niemand interesse? Maris, Jenn, Steinstein???
Waar sta jij, Kim? Grappig dat je op stapafstand staat. Noor komt ook naar jou toe als je wil hoor. Ze is 3 tot 4 keer per week in wp.
Mrijn schreef:Mrijn schreef:Als jullie even aanvullen wie interesse heeft in les, ga ik dat wel regelen. Sowieso kan er altijd een losse les bij haar gereden worden natuurlijk, ze geeft vanuit Triemilion gewoon les aan mensen van buiten. Maar het is wel grappig om een Wowdagje te doen. Kunnen we het nog combineren met iets anders leuks? Een fotograaf? Een wowfitter? Iemand ideeën?
Kaspar
Kim1207
Mrijn
...
Verder niemand interesse? Maris, Jenn, Steinstein???
Umpiedumpie schreef:Hier ook iemand met al jaaaaren een WOW. Aangemeten door Arie, ontzettend goed, maar heel lastig in communicatie.
Afgelopen keer door Margreet Bouwmeester laten aanpassen. Niet tevreden, zadel ligt helemaal niet goed meer...... Met het aanpassen kwam het al een beetje onkundig over en ik had gewoon op mijn gevoel af moeten gaan.......
Vriendinnetje van mij heeft een gloednieuw zadel bij haar gekocht, ligt ook niet goed. Paard heeft zelfs schuurplekken!! Ze heeft haar gebeld en wordt gewoon niet meer teruggebeld. Nu gaan we maar weer iemand anders proberen........
Iemand nog tips??
Verder ben ik wel heel erg tevreden over het WOW zadel hoor
Wil nooit meer wat anders!