Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
idefix4 schreef:Meggie: Van Wijk ken ik ook! Een heel aardige vent. Ik ken hem, omdat hij momenteel bezig is zijn certificering te halen bij het msfc. Ik zat bij hem in de klas en in de studiegroep! Hij rijdt heel nederland af. Hoe hij verder meet weet ik niet, want daar heb ik niet bij mee kunnen kijken. Maar ook hij is erg begaan met de paarden. Hij is net zo duur als de zadelmaker waar ik leer en die adviseert een paar behoorlijke toppers van Nederland. Ik ga geen namen noemen hier uit respect voor hen, maar ik weet zeker dat je dan een echt onafhankelijk goed advies krijgt! Hij weet ook heel goed wat je rechten zijn en kan je adviseren wat je moet doen met je huidige zadelmaker. Dan kost het nog één keer geld, maar dan kun je wel je zadel terugbrengen, je geld weer vangen en een goed zadel kopen.
Ik weet zeker dat Van wijk er ook een zadel op kan adviseren dat niet WOW is. Een wolgevuld zadel kan soms zelfs nog beter zijn. WOW is niet altijd ideaal. idefix4 schreef:Wow, leuk, waarom? Ik zie de toegevoegde waarde niet van Wow, ook niet voor dit paard.Ik weet zeker dat Van wijk er ook een zadel op kan adviseren dat niet WOW is. Een wolgevuld zadel kan soms zelfs nog beter zijn. WOW is niet altijd ideaal.
russel schreef:Je moet zeker niet alleen zijn, maar in mijn optie dient een nieuw zadel nauwelijks opgevuld, moet al passen door pasvorm van het zadel.