HorseTimeXL schreef:Ik zag dat er in 2020 nog gereageerd was, dus dacht doe een berichtje. Ik ga begin van het nieuwe jaar ook kijken naar een Kent & Master. Een stalgenootje kwam er mee en zag dat deze zadels ook geschikt zijn voor paarden met een kortere rug. Laat ook een zadelmaker komen voor een Kentaur maar vind Kent & Master misschien wel nog aantrekkelijker gezien je de boom ook altijd nog kan aanpassen.
Stomme vraag, maar wanneer betaal je voor het zadel. Stel de Kent & Master zit goed en deze moet besteld worden, betaal je dan als deze daadwerkelijke wordt geleverd en op maat wordt gemaakt of betaal je daarvoor al?
Ik betaalde nadat die geleverd en gefit was. Bij de aankoop zat nog een gratis extra controle na 20 uur rijden. Bij de controle bleek hij al een maat te zijn gegroeid, dus gratis en voor niets een ander kopijzer er in gekregen.
Helaas lag mijn K&M zadel bij de laatste controle, een jaar na aankoop, echt niet meer goed op mijn nu 7 jarige ruin, dus is terug gestuurd naar de fabriek om uit elkaar gehaald te worden. Hopelijk vinden ze de oorzaak en krijg ik mijn geld terug.