Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mooney schreef:Ik herken het gekke effect van de mint ook omdat ik het in de zadelkamer prima kan zien, maar ik ook een keer een bult dekjes mee had voor de bingokaart en ik toen echt (ook echt met ze tegen elkaar aan) in de zon stond te kijken welke nu de mint en de azure was.
Mint - azure - teal in het zonnetje![]()
(en hier is het verschil tussen de eerste twee makkelijker te zien dan het soms is, maar kon even geen andere gelijke foto vinden)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Figo88 schreef:Hebben jullie deze al gezien? Ik vind het wel een mooi kleurtje, alleen jammer van de tekst![]()
[ Afbeelding ]
Donnatella schreef:Heeft iemand hier al ervaring met het Arika drop hoofstel van Lemieux? Het lijkt mij een heel fijn hoofdstel, maar ik hoor graag even de ervaringen qua pasvorm, maar ook qua kwaliteit van het leer. Lemieux heeft over het algemeen kwaliteitsproducten, maar ik heb er nog niets van dat van leer is gemaakt. Dus ik twijfel een beetje.
Hermelijnhof schreef:Vanwege hoge dierenarts-kosten verkoop ik een aantal van mijn Full Dressuur LeMieux-dekjes, en ik heb mijn keuze eigenlijk alleen gebaseerd op dat ik de laatste drie collecties compleet wil houden, dus van daarvoor mag dan allemaal weg.
Ik begin met deze twee. Ik heb de dekjes nu in de was en zal daarna fotos maken. Omdat dit de aparte collecties of uitgaven zijn, vind ik het leuk ze eerst aan liefhebbers aan te bieden, ipv meteen op Marktplaats te zetten. Mocht je interesse hebben in één van de twee, stuur dan even een PB, dan stuur ik je vanavond de fotos door.
LeMieux Full DR Denim
LeMieux Full DR Glace Musk
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]