Ervaringen met Lemieux #3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 19:11

Mijn mint is echt meer groen, grappig!

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 19:19

Afbeelding

Deze Mint heb ik nog te koop staan, hier zie je wel dat hij groener is. Komt dus echt door het licht dat hij zo blauw oogt :j

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-25 19:27

Ik herken het gekke effect van de mint ook omdat ik het in de zadelkamer prima kan zien, maar ik ook een keer een bult dekjes mee had voor de bingokaart en ik toen echt (ook echt met ze tegen elkaar aan) in de zon stond te kijken welke nu de mint en de azure was.
Mint - azure - teal in het zonnetje :+ :D (en hier is het verschil tussen de eerste twee makkelijker te zien dan het soms is, maar kon even geen andere gelijke foto vinden)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 20:18

mooney schreef:
Ik herken het gekke effect van de mint ook omdat ik het in de zadelkamer prima kan zien, maar ik ook een keer een bult dekjes mee had voor de bingokaart en ik toen echt (ook echt met ze tegen elkaar aan) in de zon stond te kijken welke nu de mint en de azure was.
Mint - azure - teal in het zonnetje :+ :D (en hier is het verschil tussen de eerste twee makkelijker te zien dan het soms is, maar kon even geen andere gelijke foto vinden)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Mooie vergelijkingsfoto's! :D <3 Ik had ze ook alledrie, maar heb de Teal toch verkocht omdat ik de Mint en Azure mooier vind.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 20:52

Hebben jullie deze al gezien? Ik vind het wel een mooi kleurtje, alleen jammer van de tekst :')

Afbeelding

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 21:54

Dan moet ik toch op zoek baar de teal want mijn hoefschoenen hebben die kleur. :+

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 01:02

Mocht iemand interesse hebben in de Bennetton Blue Full Suede DR; let me know!

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 20:00

Ik heb de Berry Red & Dijon full voor de liefhebber, vond die prachtig op mijn donkerbruine, bij de vos toch een beetje minder en pak ze daarom niet meer.

Donnatella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 07:34

Heeft iemand hier al ervaring met het Arika drop hoofstel van Lemieux? Het lijkt mij een heel fijn hoofdstel, maar ik hoor graag even de ervaringen qua pasvorm, maar ook qua kwaliteit van het leer. Lemieux heeft over het algemeen kwaliteitsproducten, maar ik heb er nog niets van dat van leer is gemaakt. Dus ik twijfel een beetje.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 08:30

Figo88 schreef:
Hebben jullie deze al gezien? Ik vind het wel een mooi kleurtje, alleen jammer van de tekst :')

[ Afbeelding ]

Oh die is gaaf! En oude patroon terug <3 alleen jammer van de tekst, doet echt afbreuk aan het dekje ;(

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 10:33

Voor €35,- de jay blue nieuw kunnen kopen <3 Ik ben niet persé van blauw, maar dit is wel een heel mooi kleurtje!

Afbeelding

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 14:16

Donnatella schreef:
Heeft iemand hier al ervaring met het Arika drop hoofstel van Lemieux? Het lijkt mij een heel fijn hoofdstel, maar ik hoor graag even de ervaringen qua pasvorm, maar ook qua kwaliteit van het leer. Lemieux heeft over het algemeen kwaliteitsproducten, maar ik heb er nog niets van dat van leer is gemaakt. Dus ik twijfel een beetje.

Ik heb enkel een leren halster van Lemieux en stijgbeugelriemen dus geen hoofdstel. Maar die zijn echt wel boterzacht, zeker het halster. Dus ik zou qua kwaliteit voor het leer geen schrik hebben :)

Afbeelding

Afbeelding

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 15:22

Ik heb een Arika drop hoofdstel gehad :j Mooie kwaliteit, ik vond alleen de neusriem niet heel mooi plat aansluiten om de neus van mijn draversruin. Hij kantelde daar een beetje. En de frontriem zakte steeds scheef. Volgens mij heb ik nog weinig gebruikte bijpassen teugels hier liggen mocht je tot koop overgaan.

Afbeelding

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 18:33

@Donnatella: Oeps….! Ik zie net dat ik juist de teugels reeds verkocht heb, ik heb eventueel een hoofdstel Arika drop te koop in maat full (zwart). Pb maar bij interesse.

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 18:29

Vanwege hoge dierenarts-kosten verkoop ik een aantal van mijn Full Dressuur LeMieux-dekjes, en ik heb mijn keuze eigenlijk alleen gebaseerd op dat ik de laatste drie collecties compleet wil houden, dus van daarvoor mag dan allemaal weg.

Ik begin met deze twee. Ik heb de dekjes nu in de was en zal daarna fotos maken. Omdat dit de aparte collecties of uitgaven zijn, vind ik het leuk ze eerst aan liefhebbers aan te bieden, ipv meteen op Marktplaats te zetten. Mocht je interesse hebben in één van de twee, stuur dan even een PB, dan stuur ik je vanavond de fotos door.

LeMieux Full DR Denim
LeMieux Full DR Glace Musk

Afbeelding

Afbeelding

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 18:42

Jammer dat je ze ‘moet’ verkopen hermelijnhof!
Die onderste heb ik ook. Súperleuk dekje!

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 18:59

Anja_Joost schreef:
Jammer dat je ze ‘moet’ verkopen hermelijnhof!
Die onderste heb ik ook. Súperleuk dekje!

Natuurlijk ook heel fijn dat ik zo een grote collectie op dat ik wat spaargeld in de kast heb liggen :-).

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 19:56

Dat is dan ook weer waar :o

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 22:49

Hermelijnhof schreef:
Vanwege hoge dierenarts-kosten verkoop ik een aantal van mijn Full Dressuur LeMieux-dekjes, en ik heb mijn keuze eigenlijk alleen gebaseerd op dat ik de laatste drie collecties compleet wil houden, dus van daarvoor mag dan allemaal weg.

Ik begin met deze twee. Ik heb de dekjes nu in de was en zal daarna fotos maken. Omdat dit de aparte collecties of uitgaven zijn, vind ik het leuk ze eerst aan liefhebbers aan te bieden, ipv meteen op Marktplaats te zetten. Mocht je interesse hebben in één van de twee, stuur dan even een PB, dan stuur ik je vanavond de fotos door.

LeMieux Full DR Denim
LeMieux Full DR Glace Musk

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Heb je heel toevallig ook een terracotta haha? Mijn terracotta dekje valt bijna uit elkaar

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:28

Vandaag met de Lavender gereden. Ik heb hem via mp kunnen bemachtigen en vind hem echt heel mooi staan <3

Afbeelding

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:49

Even een vraag hier, heeft iemand de Teal Full dressuur in de verkoop? Ik zoek er 1.