Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Ik heb de Ruby Wine nog besteldEn ik heb mezelf ook direct een koopverbod opgelegd die eigenlijk tot mijn verjaardag moet duren
Uitzondering: het shirtje van Kramer dat bij de ES Pistachio White past, als ik die volgende maand nog steeds wil mag ik hem kopen. Voor tweede Paasdag ataat er namelijk een buitenrit/puzzeltocht gepland, en ik wilde de Pistachio White er waarschijnlijk toch al op doen (vind ik echt een mooie voorjaarskleur). Dan zou dat shirtje er wel heel gaaf bij zijn. Vraag is alleen of het dan niet nog te koud is voor zonder jas en het shirtje te zien zal zijn
1 april is natuurlijk best vroeg in het jaar.
Igniss schreef:Geen ervaring met de sportive versie. Maar denk dat ze misschien wat meer grip hebben? Door het andere materiaal.
Mijn verjaardagscadeautje aan mezelf is binnenhet shirtje vind ik wel te strak zitten, ik hou van loszittende kleding en deze sluit aan.
Het is een L en heb normaal een XL in kleding![]()
[ [url=m/0quhXa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hopen dat ik genoeg afval dit haar om hem aan te durven.
Bielsje schreef:De dark gray ruffle pearl![]()
[ [url=m/bpMkdu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Igniss schreef:Geen ervaring met de sportive versie. Maar denk dat ze misschien wat meer grip hebben? Door het andere materiaal.
Mijn verjaardagscadeautje aan mezelf is binnenhet shirtje vind ik wel te strak zitten, ik hou van loszittende kleding en deze sluit aan.
Farjen schreef:Igniss schreef:Geen ervaring met de sportive versie. Maar denk dat ze misschien wat meer grip hebben? Door het andere materiaal.
Welke kleur is deze?![]()
Over maten ga ik niet meepraten, momenteel zwanger en ik voel me een tientonner![]()
Ik heb 1 sportive dekje, verschil merk ik niet echt. Hij blijft misschien wel iets beter op de plaats liggen als ik er zo over nadenk
Stal_Fiore schreef:Mooi igness en Texas!
Vandaag mijn meisje gereden in Deep Tuscany. Zo blij met dit mooie dekje, onwijs bedankt voor de tip nog Texas!
[ [url=m/uGxbUU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aVbKa2.jpg]Afbeelding[/url] ]