PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Igniss

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 00:12

Ik heb hier met dpd eigenlijk niet vaak problemen. Ik wou eigenlijk meer kopen. Maar heb deze maand ook al 300 euro uitgegeven aan het boeken van vakantie :')

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 00:13

Ik ken het probleem met al veel uitgegeven hebben :+ Maar het blijft wel heel verleidelijk _O- Ik krijg die Ruby Wine gewoonweg niet uit mijn hoofd.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 00:22

Ik heb normaal weinig problemen met DPD maar nu hebben ze het pakket gister gekregen en het zou nu sinds gistermiddag onderweg zijn naar het uitelever depot... Beetje vreemd dit maar ben benieuwd!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 00:23

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag trouwens, Igniss :) De Amalfi Coast gaat vast prachtig staan <3

Ja, dat had ik dus ook, Bielsje. Vanaf maandag middag toen Ruitergoed verzonden had onderweg, pas donderdag geleverd. Altijd zo jammer, heb je winkels die super snel zijn, maken ze er bij het verzenden een zooitje van.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 07:56

Ik heb de Ruby Wine nog besteld *\o/* En ik heb mezelf ook direct een koopverbod opgelegd die eigenlijk tot mijn verjaardag moet duren :+ Uitzondering: het shirtje van Kramer dat bij de ES Pistachio White past, als ik die volgende maand nog steeds wil mag ik hem kopen. Voor tweede Paasdag ataat er namelijk een buitenrit/puzzeltocht gepland, en ik wilde de Pistachio White er waarschijnlijk toch al op doen (vind ik echt een mooie voorjaarskleur). Dan zou dat shirtje er wel heel gaaf bij zijn. Vraag is alleen of het dan niet nog te koud is voor zonder jas en het shirtje te zien zal zijn _O- 1 april is natuurlijk best vroeg in het jaar.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 11:53

Texas02 schreef:
Ik heb de Ruby Wine nog besteld *\o/* En ik heb mezelf ook direct een koopverbod opgelegd die eigenlijk tot mijn verjaardag moet duren :+ Uitzondering: het shirtje van Kramer dat bij de ES Pistachio White past, als ik die volgende maand nog steeds wil mag ik hem kopen. Voor tweede Paasdag ataat er namelijk een buitenrit/puzzeltocht gepland, en ik wilde de Pistachio White er waarschijnlijk toch al op doen (vind ik echt een mooie voorjaarskleur). Dan zou dat shirtje er wel heel gaaf bij zijn. Vraag is alleen of het dan niet nog te koud is voor zonder jas en het shirtje te zien zal zijn _O- 1 april is natuurlijk best vroeg in het jaar.

3 thermoshirts eronder dan zal het wel lukken.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 14:28

Haha, of dat nou de bedoeling is _O-

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 18:15

Ook de Nightshade is prachtig <3 Ik snap wel wat jullie bedoelen met dat ze zo groot vallen. Op mijn paard vind ik het niet storend, maar ik kan me voorstellen dat het op een kleiner/smaller paard echt te groot is.

Afbeelding

Het kaartje binnenin heb ik er wel afgeknipt. Doe ik eigenlijk nooit, maar dit stoort :+

Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 20:37

Agradi heeft de "kerst" PS dekjes in de sale

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 18:47

Wij hebben vorige week dit super stoere dekje besteld bij ruitergoed.
De equestrian Stockholm sportief of hoe zeg je dat wij zijn er in ieder geval heel blij mee

Afbeelding

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 20:31

Wat een leuke kleurtjes beiden!

Hier vandaag de glitter copper <3
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 21:09

Heel leuk allebei! :) Merk je bij de sportive dekjes nog verschil met de gewone dekjes? Dat materiaal bovenop is anders toch?

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 22:47

Mooi dames!

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 12:44

Ik zit echt in dubio of ik mijn dark venice ga verkopen en dan de sportive dark vanice te kopen.
Heb trouwens geen sportive uitvoering dus geen ervaring mee.

Wie helpt me :')

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 18:05

De dark gray ruffle pearl :))

Afbeelding

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 19:08

Geen ervaring met de sportive versie. Maar denk dat ze misschien wat meer grip hebben? Door het andere materiaal.

Mijn verjaardagscadeautje aan mezelf is binnen <3 het shirtje vind ik wel te strak zitten, ik hou van loszittende kleding en deze sluit aan.
Het is een L en heb normaal een XL in kleding ;(
Afbeelding

Hopen dat ik genoeg afval dit haar om hem aan te durven.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 20:02

gewoonmarie schreef:
Ik heb de handschoentjes besteld :o <3 O:) maar….. geen dekjes en toebehoren. Dus het mocht (heb ik met mezelf afgesproken) :o

Hier ben ik nog heel benieuwd naar... Hoe bevallen ze? :o

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 20:16

Mooi doel Igness, ik doe met je mee! :) Hier ook L, maar zou weer terug willen naar een M.

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 20:42

Texas02 schreef:
Heel leuk allebei! :) Merk je bij de sportive dekjes nog verschil met de gewone dekjes? Dat materiaal bovenop is anders toch?

Ja dat is van dat stroeve materiaal, glijd het zadel niet vanaf zeg maar

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 20:43

Igniss schreef:
Geen ervaring met de sportive versie. Maar denk dat ze misschien wat meer grip hebben? Door het andere materiaal.

Mijn verjaardagscadeautje aan mezelf is binnen <3 het shirtje vind ik wel te strak zitten, ik hou van loszittende kleding en deze sluit aan.
[ [url=m/0quhXa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welke kleur is deze? O:)

Over maten ga ik niet meepraten, momenteel zwanger en ik voel me een tientonner :+

Ik heb 1 sportive dekje, verschil merk ik niet echt. Hij blijft misschien wel iets beter op de plaats liggen als ik er zo over nadenk :)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 22:17

Mijn Ruby Wine is ook binnen <3 Deze keer was DPD wel snel _O- Maar zeker geen spijt van, wat een mooie kleur zeg!!

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 22:26

Bielsje schreef:
De dark gray ruffle pearl :))

[ [url=m/bpMkdu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die staat chique!!

Igniss schreef:

Ben benieuwd hoe het dekje staat op jouw gave paardjes! Vast heel mooi! En mooi doel, om dat shirtje straks aan te kunnen!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 22:31

Mooi igness en Texas!

Vandaag mijn meisje gereden in Deep Tuscany. Zo blij met dit mooie dekje, onwijs bedankt voor de tip nog Texas!

Afbeelding
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 23:13

Stal_Fiore schreef:
Mooi igness en Texas!

Vandaag mijn meisje gereden in Deep Tuscany. Zo blij met dit mooie dekje, onwijs bedankt voor de tip nog Texas!

[ [url=m/uGxbUU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aVbKa2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Graag gedaan, hij staat prachtig!! <3

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 10:33

Farjen schreef:
Igniss schreef:

Welke kleur is deze? O:)

Over maten ga ik niet meepraten, momenteel zwanger en ik voel me een tientonner :+

Ik heb 1 sportive dekje, verschil merk ik niet echt. Hij blijft misschien wel iets beter op de plaats liggen als ik er zo over nadenk :)

Dit is de Amalfi Coast! Hij stond al lang op mijn lijstje. Maar ik weiger dingen te kopen die niet in de uitverkoop zijn :')

Stal_Fiore schreef:
Mooi igness en Texas!

[ [url=m/uGxbUU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aVbKa2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooh die staat goed zeg! Vind die ook prachtig maar denk dat het niet staat op mijn bonte.