Marrit13 schreef:[ [url=m/iPpBoh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit ziet er niet heel glitterig uit
Nee dat ik ook wat ik bedoel, daar hebben ze wel mee geadverteerd.. maar ja ik weet t ook niet zeker.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_ankieee schreef:Cornflower is wel al 9 jaar oud, dus opzich snap ik het wel als de letters niet meer glimmen… desalniettemin was het een koopje en is de Australische dame er blij mee (ze wilde de gok wel wagen)dus ach. En als het ‘m niet is heeft ze een mooie blauwe er bij :p
loulou schreef:Hadden ze toen ook niet twee jaar op een rij een paarse kleur die heel er op elkaar leek? Ik twijfel of ik de cornflower heb, of die van een jaar eerder
x_ankieee schreef:Dat is goed dat ik die zie Marrit, vind hem misschien toch niet zo mooi als ik dachten gouden peesjes zijn geloof ik nergens te vinden. Wat goed voor de rekening dit!
Marrit13 schreef:x_ankieee schreef:Dat is goed dat ik die zie Marrit, vind hem misschien toch niet zo mooi als ik dachten gouden peesjes zijn geloof ik nergens te vinden. Wat goed voor de rekening dit!
Ik vind het een geweldig dekje, als ekster-zijnde
Het is wel echt een eh, “aanwezig” dekje zeg maar
Je moet er van houden.
[ [url=m/5McPE9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marrit13 schreef:x_ankieee schreef:Dat is goed dat ik die zie Marrit, vind hem misschien toch niet zo mooi als ik dachten gouden peesjes zijn geloof ik nergens te vinden. Wat goed voor de rekening dit!
Ik vind het een geweldig dekje, als ekster-zijnde
Het is wel echt een eh, “aanwezig” dekje zeg maar
Je moet er van houden.
[ [url=m/5McPE9.jpg]Afbeelding[/url] ]