Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:Oké wat maf en dat terwijl ze dus die mesh hebben..
XladyX schreef:Ik heb (aangezien ze toen in de aanbieding waren) de BR pro mesh beschemers met kunstbont meegenomen. Zouden ook ademend zijn hoewel ik een hard hoofd had in het kunstbont, maar ik gaf het een kans. Helaas werden ze toch veel te warm en gisteren heb ik ze uit elkaar gesloopt om het kunstbont eraf te krijgen, maar ik schrok best wel wat er onder het kunstbont zat.. gewoon een dikke dichte laag neopreen! Echt geen zuchtje lucht kreeg ik daar doorheen geblazen. Die mooie mesh buitenkant is dus puur bedrog want de dikke dichte neopreen laag direct eronder laat echt niks door.. voel me wel aardig opgelicht hiermee, denk dat ik ze ook even een mailtje (of FB berichtje..) nalaat, want dit is echt onzin. Kan er ook nog even foto's van maken voor de liefhebber. Ik vraag me af of deze dikke neopreen laag alleen in de BR mesh met kunstbont zitten of ook in de gewone..
Capriootje schreef:Alexandra309 schreef:Zijn de LeMieux snug boots geschikt voor springen (harde schaal) of niet?
Welk niveau spring je? Is natuurlijk een verschil als je voor afentoe een sprongetje van 60 cm wil gebruiken of M niveau op concours.