Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tribunals schreef:Heeft iemand toevallig deze nieuwe dekjes van Anky/ATC al in het echt gezien? Vind ze erg mooi maar zie geen verschil tussen donkerbruin en donkergrijs.. https://www.divoza.com/nl/anky-xb111-spark-zadelpad
vec schreef:Als er nog iemand bij Divoza wil bestellen... beide codes werken met elkaar.
Eerst Kpzndg17 waarmee je 25% korting krijgt en wanneer je daarna Herfst17 doet dan komt er nog eens €20 bij als je een bestelling van boven de €75 hebt.
xLiez schreef:vec schreef:Als er nog iemand bij Divoza wil bestellen... beide codes werken met elkaar.
Eerst Kpzndg17 waarmee je 25% korting krijgt en wanneer je daarna Herfst17 doet dan komt er nog eens €20 bij als je een bestelling van boven de €75 hebt.
Oeh dat is handig om te weten. Wil graag een paar rijlaarzen maar eigenlijk moet ik dan naar de winkel maar daar heb ik vandaag geen tijd voor
vec schreef:Als er nog iemand bij Divoza wil bestellen... beide codes werken met elkaar.
Anneloes___M schreef:vec schreef:Als er nog iemand bij Divoza wil bestellen... beide codes werken met elkaar.
Grrr dit zie ik net te laat denk ik. Wil ook gauw gaan bestellen, maar kom niet op de site van divoza vanwege technische problemen of onderhoud aan de site. Balen! Meer mensen die melding?
dravergekkie schreef:vec schreef:Als er nog iemand bij Divoza wil bestellen... beide codes werken met elkaar.
Dat moet dan een foutje zijn want op de bonnen zelf staat dat de korting van 20,- niet geldig is op 1 oktober.
vec schreef:Stamper schreef:Met de zomercollectie had ik dat ook, heb het gewoon binnen gekregen. Echter dag erna was wel de korting mooi niet meer geldig, dus geluk bij een foutje dus....
Dan zou dit helemaal een beetje dom zijn om het weer te laten gebeuren!