maar wie weet kan ik iemand blij maken met deze info, het is helaas alleen in de winkel en niet online. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar wie weet kan ik iemand blij maken met deze info, het is helaas alleen in de winkel en niet online.

Texas02 schreef:Wat is DPD ook een ramp.. Nog steeds niks, altijd hetzelfde gezeur. Die zijn zo traag, ik snap niet dat iemand daar nog mee verstuurt. Met PostNL of DHL had ik de dekjes gisteren al gehad. Ruitergoed was super snel en dan moet DPD er weer zo lang over doen. Ik kan me daar echt dood aan ergeren.
De Northern Light komt misschien ooit nog als er een mooie korting is. Maar verder heb ik er ook eerst weinig bij. Bij PS houd ik mijn ogen open op marktplaats voor de Wave Sage en eventueel Wave Grape. Maar van de kleuren die nu in de winkel zijn ook niet nu, de Jade en Ruby Wine vind ik heel mooi maar toch maar voorlopig niet vanwege het al hebben van de ES Emerald, Forest Green en Bordeaux. Maar er komt vast nog wel weer wat moois bij, ze hebben vaak genoeg nieuwe collecties
En als de ES Anemone nog terug komt, moet die er wel komen
Ik wilde de Kentucky Smaragd/Emerald nog bestellen als de Fuchsia goed bevalt, maar ze hebben de Kentucky dekjes uit de korting gehaald 
De PS komt er zaterdag op, vandaag de Kentucky. Daar komen nog foto's van op Insta, mocht iemand ze willen zien. Super gave kleur!! PS ook trouwens!

dus mezelf getrakteerd op dit setje 
liefste gewoon zachte kappen