PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 02:39

Voor wie geïnteresseerd is, als het goed is (dat zeg ik omdat ze best vaak wegens ziekte gesloten zijn), is Horse Boutique vrijdagmiddag weer open met hun wintersale, en ik hoorde van iemand die er zondag geweest is (dus niet iemand van de winkel, bind me er dus niet op vast) dat ES dekjes 1+1 gratis zijn, en op andere dekjes moet ook een mooie korting zitten. Ik denk dat ik zelf niet ga, ik heb gezegd dat ik er niet weer kom en ergens voelt het alsof ik me daar maar aan moet houden, maar wellicht voor mensen hier leuk om te weten! Ze hebben volgens de website 5 soorten ES dekjes (van sommige meerdere op voorraad), Polar Night Glimmer, Northern Light Glimmer, Mahogany Glimmer, Dusty Pink en Dark Venice. Hoeveel korting er op PS zit weet ik niet, ik begreep dat Equito 50% was, misschien PS dan ook wel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel getwijfeld heb hoor, voor de Northern Light. Maar ik heb ook geen tweede dekje nodig, dus dat maakt het dan al lastiger. En eigenlijk moet ik maar bij mijn principes blijven :+ maar wie weet kan ik iemand blij maken met deze info, het is helaas alleen in de winkel en niet online.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 11:28

Wegens ziekte is gewoon echt ruk...
Als ik mijn eigen situatie even moet mee tellen, waarbij ik zelf meerdere keren in het ziekenhuis lig en daardoor niet de bedrijfsvoering kan doen die je zou willen, snap ik wel hoe ze zich moet of moeten voelen.

Gaan ze er dan mee stoppen

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 11:50

Dat weet ik niet, ik heb haar al heel lang niet gesproken en ben er ook al heel lang niet geweest. Maar daar staat niks van op Facebook ofzo, dat ze gaat stoppen. Maar wegens ziekte is inderdaad heel vervelend, niet niks.. Maar daarom is er geen sale hoor, volgens mij is dit gewoon wintersale. Ik bedoelde daarmee meer kijk nog even op hun insta voor je vrijdag misschien in de auto stapt om daar naartoe te gaan als iemand dat van plan is :j

Gemlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 14:14

Van een donkerbruin paard waar alles op staat, naar nu een vos waar ik niet per se alles wat ik had gekocht nu mooi op vind.

Had net de vanilia en lilac monograms gekocht maar vindt het niet mega mooi staan op mijn nieuwe paard. Gelukkig de groen- en blauwtinten wel en roze ook prima.

Dus ik ben op zoek naar monograms voor een redelijke prijs. De dekjes hoeven niet in nieuwstaat te zijn aanzien het wel echt gebruiksproducten zijn voor mij, zolang ze nog maar een beetje netjes zijn. Vindt het via Marktplaats altijd net even een groter risico dus probeer het hier eerst even. Dus mocht iemand iets van beige, bruin, blauw of roze (monograms) wegdoen in full dr.. laat vooral weten met prijs

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 15:17

Afbeelding

Ik heb dat met de dekjes van mijn overleden vos. Ik rijd voorlopig alleen op een grijze Fjord en een grote schimmel en beige vind ik daar echt afschuwelijk op. :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 15:20

Ah beige is echt prachtig op vos. Hij was echt zo knap, lorette. Heb je de jonkies nog? Geen 1 waar het straks wel mooi op is?

Ik kan juist absoluut geen roze op mijn vos. Op vorige ook niet en zelfs de bruine konden het niet hebben. :')

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 19:44

Wat is DPD ook een ramp.. Nog steeds niks, altijd hetzelfde gezeur. Die zijn zo traag, ik snap niet dat iemand daar nog mee verstuurt. Met PostNL of DHL had ik de dekjes gisteren al gehad. Ruitergoed was super snel en dan moet DPD er weer zo lang over doen. Ik kan me daar echt dood aan ergeren.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 21:33

Texas02 schreef:
Wat is DPD ook een ramp.. Nog steeds niks, altijd hetzelfde gezeur. Die zijn zo traag, ik snap niet dat iemand daar nog mee verstuurt. Met PostNL of DHL had ik de dekjes gisteren al gehad. Ruitergoed was super snel en dan moet DPD er weer zo lang over doen. Ik kan me daar echt dood aan ergeren.

Is locatie afhankelijk denk ik. Hier is ook DPD gewoon snel.

Hier voorlopig even geen nieuwe dekjes. De glitter dekjes vind ik best leuk maar zou ik snel op uitgekeken zijn. Verder nog geen kleuren gezien die ik zou willen.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 21:55

Hier is DPD echt altijd traag, maar ik woon nou niet echt op een rare plek.

Wat ES betreft gaat het mij net zo, ik ben op mijn 2 glitterdekjes niet snel uitgekeken hoor,vind ze prachtig <3 De Northern Light komt misschien ooit nog als er een mooie korting is. Maar verder heb ik er ook eerst weinig bij. Bij PS houd ik mijn ogen open op marktplaats voor de Wave Sage en eventueel Wave Grape. Maar van de kleuren die nu in de winkel zijn ook niet nu, de Jade en Ruby Wine vind ik heel mooi maar toch maar voorlopig niet vanwege het al hebben van de ES Emerald, Forest Green en Bordeaux. Maar er komt vast nog wel weer wat moois bij, ze hebben vaak genoeg nieuwe collecties :D En als de ES Anemone nog terug komt, moet die er wel komen :j Ik wilde de Kentucky Smaragd/Emerald nog bestellen als de Fuchsia goed bevalt, maar ze hebben de Kentucky dekjes uit de korting gehaald _O-

Edit: de Blue Sapphire frontriem van PS staat stiekem toch nog steeds wel op het verlanglijstje. Heeft iemand deze? Zou hij qua kleur goed bij de PS of Sweden Petrol Floret passen? Want dat is het enige dekje waar hij op dit moment bij zou passen. Ik durf alleen niet zo goed te bestellen omdat ik niet weet of hij goed in mijn hoofdstel past. Altijd zo zonde van de verzendkosten voor het terugsturen anders..

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 23:08

Komende vrijdag is Horse Boutique inderdaad nog open met hun wintersale, zie het net op Facebook staan. Kortingen tot 60% staat er, maar afgelopen zondag was dat dus 1+1 gratis op ES dekjes.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 22:31

Wat gaaf zijn de nieuwe dekjes, allebei <3 De PS komt er zaterdag op, vandaag de Kentucky. Daar komen nog foto's van op Insta, mocht iemand ze willen zien. Super gave kleur!! PS ook trouwens!

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 23:33

Ik had de PS er nog wel even zo op gelegd, zo mooi <3

Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 23:34

Gaaf <3

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 00:02

Afbeelding

Ik ben toch wel echt blij met dit kleurtje

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 00:12

Dat is de Northern Light toch? Die is ook zo mooi <3

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 00:46

Ik kwam deze tegen op insta, welke is dit? Is dat de Amalfi Coast? Ik dacht eigenlijk dat die feller blauw was?

Afbeelding

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 00:47

Amalfi is een stuk lichter dan deze

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 00:59

Dacht ik ook al.. Hmm, geen idee welke het dan is, ook niet de Navy of de Lagoon.. Wel heel mooi trouwens, de Amalfi Coast op jouw schimmeltje :)

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 08:53

Bij mij lijkt die op beide foto's aardig hetzelfde. Net wat ander licht of bewerken lijkt al snel anders.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 08:59

Dat zou kunnen inderdaad, dan zal het hem toch wel zijn. Ik zou ook echt niet weten welke het anders moet zijn.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 09:48

ivy_power89 schreef:
[ [url=m/9JvBub.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben toch wel echt blij met dit kleurtje

Die is ook gaaf! Hopelijk een keer in de sale <3

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 15:55

Texas02 schreef:
Dat is de Northern Light toch? Die is ook zo mooi <3

klopt ja :j

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 23:30

Ruitergoed had korting, en ik ben deze maand jarig :D dus mezelf getrakteerd op dit setje

Afbeelding

Weet iemand welke beenbescherming hier goed bij past? Bandages is niet aan bij besteed :Y) liefste gewoon zachte kappen

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 23:39

Dat ze korting hadden was voor mij al reden genoeg, hoef ik niet jarig voor te zijn :+

Spoiler:
denk wel dat DPD er ook bij mij een zooitje van aan het maken is dit keer...

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 23:45

Ja, ik had ook geen andere reden nodig :D Bij jou ook al gedoe met DPD?
Ik denk er nog steeds over om toch nog de Ruby Wine erbij te nemen (ja, had ik eigenlijk gisteren moeten doen met de 10% extra, ik weet het :+ ).