Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:Heeft iemand van jullie dit ook met de ps dekjes ? Dat ie achter hoger ligt dan voor ? en ik had m echt goed in de kamer getrokken..![]()
[ [url=m/2HnGmf.jpg]Afbeelding[/url] ]
GabyArezzo schreef:Coshina schreef:Ik ben ook helemaal fan van de frontriemen van Briad of revolution. Ik rij zonder been beschermers, dus ik probeer alles te matchen met een frontriem![]()
[ [url=m/FBGizt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WhiJl6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8eA4f0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qTySII.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KQwyK6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DH3RB0.jpg]Afbeelding[/url] ]
De laatste twee zijn dat de bronze gold en mahogany? Hoe heten die kleuren steentjes?
Plop1997 schreef:Hoe lang duurt het ongeveer voordat een bestelling binnen komt vanuit de website van ES? Ik heb hier een hele ongeduldige vriend zitten die nog geen track en trace heeft. Denk dat hij iets te veel verwend is door amazon prime
Plop1997 schreef:Hoe lang duurt het ongeveer voordat een bestelling binnen komt vanuit de website van ES? Ik heb hier een hele ongeduldige vriend zitten die nog geen track en trace heeft. Denk dat hij iets te veel verwend is door amazon prime
Texas02 schreef:Is het wel een andere kleur dan de Merlot Crystal? Of is alleen de rand anders? Ik heb de Merlot Crystal namelijk al, en die gaat zeker niet wegDe rand is volgens mij dezelfde als van de Orchid Bloom?