PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 00:33

De Paisley is inderdaad de naam van de jas.

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 01:01

Sammiex2000 schreef:
Weet iemand trouwens hoe dat zit bij es? Je hebt een paar kleuren die blijven altijd, zoals pink Pearle, en midnight blue, en heel veel kleuren die op een gegeven moment niet meer terugkomen. Weet iemand welke kleuren allemaal blijvend zijn?

Weet je zeker dat de Midnight Blue een blijvende kleur is? Want dan kan ik nog even wachten met die kopen.. Ik zag hem namelijk in de webshop staan en was bang dat hij misschien uitverkocht zou raken en niet meer verkrijgbaar zou zijn, maar daar hoef ik dan niet bang voor te zijn?

anoukwendy

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-21 06:25

De grenadine is volgens mij een kleur die niet terug komt bij es, net als de matt harnacke en miriaaams. Geloof dat er zo nog een paar zijn.

Waar hebben jullie al die foto’s gevonden want ps zelf laat niks los? Normaal mogen ze ook niet zo vroeg al foto’s laten zien

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 08:06

anoukwendy schreef:
De grenadine is volgens mij een kleur die niet terug komt bij es, net als de matt harnacke en miriaaams. Geloof dat er zo nog een paar zijn.

Waar hebben jullie al die foto’s gevonden want ps zelf laat niks los? Normaal mogen ze ook niet zo vroeg al foto’s laten zien

De grenadine zou ik nog heel graag willen dus hoop stiekem dat die nog wel een keer komt.

De foto’s staan op Instagram bij @matchyaddict

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 10:54

anoukwendy schreef:

Op Instagram bij buitenlandse verkopers en op facebook groepen soms. Of ps er blij mee is weet ik ook niet :+

Wen1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 12:02

Stal_Fiore schreef:
Ja heel tof! Weet je hoe de kleur heet? 16 febr komt ie uit. Heeft iemand al wat gehoord over mogelijk pre-orderen?

Ik heb contact gehad met Ruitergoed voor een pre-oder van de Ruffle Grey maar dit is niet mogelijk geven ze aan. Omdat ze door Corona niet weten hoeveel ze aangeleverd krijgen ;( . Ze gaven ook aan dat ze via Instagram hebben moeten vernemen dat er nieuwe kleuren kwamen. Als dealer zijnde waren ze hier niet van op de hoogte gesteld.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 13:17

Wen1986 schreef:
Stal_Fiore schreef:
Ja heel tof! Weet je hoe de kleur heet? 16 febr komt ie uit. Heeft iemand al wat gehoord over mogelijk pre-orderen?

Ik heb contact gehad met Ruitergoed voor een pre-oder van de Ruffle Grey maar dit is niet mogelijk geven ze aan. Omdat ze door Corona niet weten hoeveel ze aangeleverd krijgen ;( . Ze gaven ook aan dat ze via Instagram hebben moeten vernemen dat er nieuwe kleuren kwamen. Als dealer zijnde waren ze hier niet van op de hoogte gesteld.

Ik kreeg net een mail dat ze alles aan t invoeren zijn voor de nieuwe drop. Ik mocht alvast doorgeven wat ik wilde, dan zouden ze het meenemen als ze het op orde was.

Wen1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 13:38

Mij geven ze per mail aan dat je alleen op kleding een pre-order kan plaatsen omdat niet op alle dekjes een pre-order geplaatst kan worden deze drop :( ..

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 13:54

Geeft PS dan sommige kleuren zelf uit? Lees bij een Zwitserse shop dat die royal blue op de 16e uitkomt. Die zou ik ook wel willen hebben :')

Wen1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 13:57

_Nicky schreef:
Geeft PS dan sommige kleuren zelf uit? Lees bij een Zwitserse shop dat die royal blue op de 16e uitkomt. Die zou ik ook wel willen hebben :')

Deze kleur komt ook bij Welfare Horse & Care de 16e

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 14:57

Texas02 schreef:
Sammiex2000 schreef:
Weet iemand trouwens hoe dat zit bij es? Je hebt een paar kleuren die blijven altijd, zoals pink Pearle, en midnight blue, en heel veel kleuren die op een gegeven moment niet meer terugkomen. Weet iemand welke kleuren allemaal blijvend zijn?

Weet je zeker dat de Midnight Blue een blijvende kleur is? Want dan kan ik nog even wachten met die kopen.. Ik zag hem namelijk in de webshop staan en was bang dat hij misschien uitverkocht zou raken en niet meer verkrijgbaar zou zijn, maar daar hoef ik dan niet bang voor te zijn?

Zou het je niet durven beloven...

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 17:33

Oops die royal blue al gepreordered bij ruitergoed en de Moss er ook gelijk maar bij besteld. Ik heb nog een anky vest liggen die daar best eens heel goed bij zou kunnen gaan passen! (En anders moet ik nog meer bestellen :+ ) Gezien mijn vriend niet aan valentijn doet, mezelf maar verwennen.. :D

Mocht iemand de grenadine nog kwijt willen... die staat hier ook nog op de wishlist..

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 17:45

Weet iemand ook al hoe die blauw/groenblauwe heet?

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 17:45

Marjoleine89 schreef:
[ [url=m/QWo1Zy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Capulet, moss en golden olive

Oh thanks!

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 18:31

Ik ga mijn PS Wine weg doen en ook mijn ES Saphire.

Het zijn 2 kleuren die ik gewoon niet pak. Met beiden 1x gereden en daarna nooit meer.
Ik was ze nu maar uit en dan op marktplaats.

Hebben jullie dat ook met bepaalde kleuren?

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 18:38

Ja ik, met de vanilla :')

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 18:40

Daphara schreef:
Ik ga mijn PS Wine weg doen en ook mijn ES Saphire.

Het zijn 2 kleuren die ik gewoon niet pak. Met beiden 1x gereden en daarna nooit meer.
Ik was ze nu maar uit en dan op marktplaats.

Hebben jullie dat ook met bepaalde kleuren?

Met degenen die ik nu heb echt niet eigenlijk .. ik wissel echt altijd af.
Heb wel mijn andere dekjes (niet ps / es) weggedaan :p

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 19:29

Hoi hoi,

Weten jullie toevallig waar de bandages van PS Vanilla, Mint Groen, Lila nog te verkrijgen zijn? Of doet iemand ze hier misschien weg? Vind dit zulke leuke kleurtjes! Zou graag m’n set aan willen vullen :)

Vandaag voor het eerst met de Faded Fuchscia gereden!

Afbeelding

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 19:43

Ik heb vandaag voor het eerst een bontje onder m'n zadel gehad. maar daardoor schoof heel m'n ps dekje tot bijna half m'n zadel. Meer mensen hier last van? Normaal blijft hij keurig liggen!

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 19:50

De faded blijft mooi, blij dat ik m toch gekocht heb.. vandaag ook mee gereden.

Afbeelding

Ik heb nu alleen dat ik mijn andere (niet ES/PS) dekjes niet meer pak, beetje zonde want dat zijn er ook nogal veel.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 20:07

Mijn frontriem is een steentje losgeraakt.... :n geen idee hoe, maar baal als een stekker. Gebruik hoofdstel maar 1 a 2x in week en zo zuinig zeker met de frontriem. Zou ik dit gewoon kunnen plakken?? Afbeelding

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 20:09

Druppeltje secondelijm moet wel lukken toch? Ik heb de frontriembeschermer en hoofdsteltas van PS, mega handig!

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-21 20:25

Mooi mylene en lys <3 bandages ik faded fuschia heb ik nog nieuw liggen als je die ook zoekt

Coquette ik rij altijd met bontje maar nergens last van!

Laurian ik zou ze mailen? Dat hoort niet met zulke dure dingen

Het is blijkbar cob week, 30% korting bij ps dus heb een blush besteld voor mn zwartje. Twijfelde over de creme de la creme ruffle, vind dat zo’n gaaf kleurtje maar wil geen bandages erbij dus niet besteld, en heb dus niet zoveel met die ruffles. En derest heb ik al in full en wil geen dubbele :=

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 20:28

anoukwendy schreef:
Mooi mylene en lys <3 bandages ik faded fuschia heb ik nog nieuw liggen als je die ook zoekt

Het is blijkbar cob week, 30% korting bij ps dus heb een blush besteld voor mn zwartje. Twijfelde over de creme de la creme ruffle, vind dat zo’n gaaf kleurtje maar wil geen bandages erbij dus niet besteld, en heb dus niet zoveel met die ruffles. En derest heb ik al in full en wil geen dubbele :=

oh zo stom dat het alleen op dekjes en vliegenmutsen is .. ik wil graag de creme de la creme beenbeschermers in cob :p ik zal mijn slag een andere keer moeten slaan dan!

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 20:39

anoukwendy schreef:

Kan in mail de order niet meer vinden... heb ik gekocht toen horselet zo mis was gegaan met extra korting op ps site zelf. Dus denk na halfjaar dat ze er niks meer mee doen of denk je wel? Heb er wel aan gedacht.

x_ankieee schreef:
Druppeltje secondelijm moet wel lukken toch? Ik heb de frontriembeschermer en hoofdsteltas van PS, mega handig!

Ja ik de tas ook maar ga ik proberen.