Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sammiex2000 schreef:Weet iemand trouwens hoe dat zit bij es? Je hebt een paar kleuren die blijven altijd, zoals pink Pearle, en midnight blue, en heel veel kleuren die op een gegeven moment niet meer terugkomen. Weet iemand welke kleuren allemaal blijvend zijn?
anoukwendy schreef:De grenadine is volgens mij een kleur die niet terug komt bij es, net als de matt harnacke en miriaaams. Geloof dat er zo nog een paar zijn.
Waar hebben jullie al die foto’s gevonden want ps zelf laat niks los? Normaal mogen ze ook niet zo vroeg al foto’s laten zien
anoukwendy schreef:De grenadine is volgens mij een kleur die niet terug komt bij es, net als de matt harnacke en miriaaams. Geloof dat er zo nog een paar zijn.
Waar hebben jullie al die foto’s gevonden want ps zelf laat niks los? Normaal mogen ze ook niet zo vroeg al foto’s laten zien
Stal_Fiore schreef:Ja heel tof! Weet je hoe de kleur heet? 16 febr komt ie uit. Heeft iemand al wat gehoord over mogelijk pre-orderen?
Wen1986 schreef:Stal_Fiore schreef:Ja heel tof! Weet je hoe de kleur heet? 16 febr komt ie uit. Heeft iemand al wat gehoord over mogelijk pre-orderen?
Ik heb contact gehad met Ruitergoed voor een pre-oder van de Ruffle Grey maar dit is niet mogelijk geven ze aan. Omdat ze door Corona niet weten hoeveel ze aangeleverd krijgen. Ze gaven ook aan dat ze via Instagram hebben moeten vernemen dat er nieuwe kleuren kwamen. Als dealer zijnde waren ze hier niet van op de hoogte gesteld.
Texas02 schreef:Sammiex2000 schreef:Weet iemand trouwens hoe dat zit bij es? Je hebt een paar kleuren die blijven altijd, zoals pink Pearle, en midnight blue, en heel veel kleuren die op een gegeven moment niet meer terugkomen. Weet iemand welke kleuren allemaal blijvend zijn?
Weet je zeker dat de Midnight Blue een blijvende kleur is? Want dan kan ik nog even wachten met die kopen.. Ik zag hem namelijk in de webshop staan en was bang dat hij misschien uitverkocht zou raken en niet meer verkrijgbaar zou zijn, maar daar hoef ik dan niet bang voor te zijn?
Daphara schreef:Ik ga mijn PS Wine weg doen en ook mijn ES Saphire.
Het zijn 2 kleuren die ik gewoon niet pak. Met beiden 1x gereden en daarna nooit meer.
Ik was ze nu maar uit en dan op marktplaats.
Hebben jullie dat ook met bepaalde kleuren?
anoukwendy schreef:Mooi mylene en lysbandages ik faded fuschia heb ik nog nieuw liggen als je die ook zoekt
Coquette ik rij altijd met bontje maar nergens last van!
Laurian ik zou ze mailen? Dat hoort niet met zulke dure dingen
Het is blijkbar cob week, 30% korting bij ps dus heb een blush besteld voor mn zwartje. Twijfelde over de creme de la creme ruffle, vind dat zo’n gaaf kleurtje maar wil geen bandages erbij dus niet besteld, en heb dus niet zoveel met die ruffles. En derest heb ik al in full en wil geen dubbele
anoukwendy schreef:Mooi mylene en lysbandages ik faded fuschia heb ik nog nieuw liggen als je die ook zoekt
Coquette ik rij altijd met bontje maar nergens last van!
Laurian ik zou ze mailen? Dat hoort niet met zulke dure dingen
Het is blijkbar cob week, 30% korting bij ps dus heb een blush besteld voor mn zwartje. Twijfelde over de creme de la creme ruffle, vind dat zo’n gaaf kleurtje maar wil geen bandages erbij dus niet besteld, en heb dus niet zoveel met die ruffles. En derest heb ik al in full en wil geen dubbele
x_ankieee schreef:Druppeltje secondelijm moet wel lukken toch? Ik heb de frontriembeschermer en hoofdsteltas van PS, mega handig!