Heb zelf een kast getimmerd dit weekend om boven op mijn (van de stalhouder) kluisje te zetten. Had echt te weinig ruimte in dat kastje met 2 zadels. Nu kunnen mn dekjes mooi uithangen. Wilde ze ook niet voor de stal hangen.
Trouwens van Harry Horse hebben ze ook dekjes die echt exact lijken op ps en es. Vind ze er behoorlijk cheapass uit zien, rand krult om etc. Horsegear heeft het ook..
eva92
Geplaatst: 11-03-20 11:39
hier ook equastrian stockholm fan
inmiddels 4 kleuren voor mijn knappe zwarte.. had ook de gold brown en navy gold maar vond die niet heel mooi staan
wit goud
black gold
champagne met bijbassende beschermers
heb ook nog de bordeaux met bijpassende beschermers maar helaas nog geen foto van.
ik heb bruin tuig en vind niet alle kleuren er mooi onder staan.. wil nog wel heel graag ooit de olive en voor wedstrijd de wit met blauwe erbij
Ik heb net de olive gold binnen gekregen maar de kleuren vallen mij toch iets tegen in het echt. Vooral de rand is veel lichter bruin dan ik dacht. Twijfel nog of ik hem wil houden, misschien even te paard kijken straks.
Anoniem
Geplaatst: 11-03-20 17:03
Jammer van het logo. Vind die rozige kleur wel tof.
Ferera
Geplaatst: 11-03-20 17:31
Die roze vind ik heel leuk maar waarom hebben ze dat logo zo lelijk gemaakt dat andere logo was prima
Ik vind het nieuwe logo vooral heel groot en grof. Als ie minstens de helft kleiner was geweest en op een mooi plaatje had gezeten had ik het prima gevonden.