En hoeveel verf heb je nodig voor een paar laarzen?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Michelle77 schreef:hai allemaal!
In het verleden vrij fanatiek meegelezen toen "de hype" net ontstond.
Zo te lezen is na enkele jaren nog steeds een groot deel positief over de ervaringen
Ik heb zelf een oud groenig zadel al lang voor dit topic weer netjes zwart gemaakt met indringverf. Misschien dat ik mijn huidige zadel ook weer een beurtje ga geven op het zweetblad.
Maar ik heb ook 2 paar jodpurs van ariat en 2 paar chaps. Schoenen zijn wel echt bijna op, maar wil het verven een keer proberen, dus kan mooi daarmee.
Ik zou bijvoorbeeld 1 setje donkerbruin willen (houden) en 1 setje donkerblauw of zwart. Ze zijn nu allemaal de kleur waxed chocolate van Ariat (al zijn de chaps wat roder)
Zouden jullie de HG leerverf aanraden of de indringverf? Misschien het setje dat ik mooier bruin wil met de donkerbruin van HG en het andere setje met indringverf?
Het is in principe voor training op stal thuis en niet voor wedstrijd (tenzij ik met de chaps zo tevreden ben dat er alleen nieuwe schoenen bijkomen en ik evt ermee ga starten)
chimello schreef:Hebben al veel mensen hun zadel van zwart naar bruin/cognac geverfd? Ik ben benieuwd hoe dat blijft zitten? Ik dacht een zadel over te nemen, de beugels met schaap te bekleden en een bontje erop te leggen en de rest te verven. Dan schuurt het allemaal niet zoMaar ben benieuwd of het niet toch snel slijt.
Sanne96 schreef:Zouden jullie een neusriem met lak verven? Ik heb er namelijk 1 liggen maar die is zwart, en heb cognac tuig