Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daarom lag het zadel zo idioot hoog en het schoof als een gek
Paard en ik zijn er wel meer dan tevreden over, zo'n mooie uitgestrekte draf als vanavond krijg ik er met de Cheyenne niet uit hoor
muppetmayo schreef:Marcella ik bedoel idd dat hele gedeelte. Heb van tellsell achtig iets bij de kijkshop die losse ritsjes gezien, maar is dat stevig genoeg?

.

Morgen even eruit halen en opnieuw proberen. Ben benieuwd, maar ook ik lees even mee (de hele tijd al maar goed)!
pmarena schreef:Balen van dat schuiven zeg![]()
Op zich heb je bij boomloos / Barefoot dezelfde redenen waarom een zadel kan schuiven, als bij boomzadels.
Heel vaak leggen mensen hun zadel net iets te ver naar voren waardoor er een te groot stuk van de schoft onder het zadel ligt.
Of de singel zit raar, bvb. scheef of erg los. Ik hoor heel vaak dat mensen schrikken na het afstijgen omdat ze dan ineens zien dat ze nog wel een vuist tussen paard en singel kunnen doen :oo
ach aj, singel is te lang maar het ligt
Vooralsnog denk ik dus dat het door de inlages kwam, het lag echt als een pakketje een meter boven mijn paard. Dus ik kijk er morgen wel even goed naar. Overigens ligt het ook gewoon aan mezelf want toen ik scheef zat lag ik er bijna naast, maar toen ik recht ging zitten had ik nergens meer last van
Wat quibje ook al zegt dus. pmarena schreef:Of de singel zit raar, bvb. scheef of erg los. Ik hoor heel vaak dat mensen schrikken na het afstijgen omdat ze dan ineens zien dat ze nog wel een vuist tussen paard en singel kunnen doen