DatBenIkNou schreef:Maar hebben jullie dan geen last dat haren en huidvet/ zweet en dergelijke in die naad blijven hangen? Ik heb er vandaag weereen zooi uitgepulkt met een hoevenkrabber.
Nope... En die van mij laat toch echt al wel wat los...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DatBenIkNou schreef:Maar hebben jullie dan geen last dat haren en huidvet/ zweet en dergelijke in die naad blijven hangen? Ik heb er vandaag weereen zooi uitgepulkt met een hoevenkrabber.
DatBenIkNou schreef:Dacht al dat het aan mij lag. Zelfs als het geen ruiperiode is, hoopt het gewoon op omdat er een hele kier/naad zit. Alleen een vochtige doek is dus niet voldoende om dat schoon te houden. En dát is nu precies wat ik bedoelde met dat ik de prijs/kwalitietverhouding niet echt helemaal oké kan vinden. De werking is prima van de singel, maar de afwerking had echt beter gekund.
SteffiiY schreef:Ik twijfel heel erg om voor mijn gevoelige merrie ook een fairfax te kopen.
Wat zijn volgens jullie de duidelijke verschillen tussen de leren versie en de prolite qua gebruik en resultaat?