Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
trijn schreef:Heb nog even een vraag...... (val een beetje in herhaling, maar kan eigenlijk niet goed vinden wat ik zoek..) als jullie zouden moeten kiezen tussen de Barefoot Londen of de Lexington, wat zouden jullie dan kiezen?
Ik ben voor onze vrij ronde KWPN merrie (zie profiel) aan het neuzen naar een dressuurzadel, maar kan er niet goed uitkomen. Hiervoor altijd gereden met een Euroriding Luxor, maar deze onlangs verkocht ivm niet meer goed passen.
Rianne_ schreef:Volgens mij heeft dat niks met demping te maken izzy1985Als je goede inlages hebt is het wel goed!
Ik twijfelde ook tussen de London en Lexington en ik heb nu de London in mijn bezit! Ik ben er echt super tevreden over..De Lexington heeft een hoge cantle waardoor je snel naar voren valt en ik vind het er ook niet echt mooi uit zien. Ik ben iig heel erg blij met mijn keuze!
Buitenzinnig schreef:pmarena schreef:De Pfiff heeft ook gewoon weinig schoftruimte helaas , dat is typisch iets voor de goedkopere zadeltjes
Niet generaliseren
trijn schreef:Ohhhh MssMaris, de jouwe wel.... jij hebt toch ook de Barrydale besteld? Mijn Barrydale is nog onderweg vanuit Duitsland. Zodra deze binnen is laat ik dochterlief deze gewoon eerst een poosje proberen op haar paardje (tenzij ik 'm natuurlijk zelf gebruik hè). Dan kan ik altijd nog later de Londen en Lexington bestellen als testzadel.
In ieder geval bedankt voor de reacties pmarena en rianne_!