Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ambre schreef:Ik snap wel wat je bedoeld zonnetje.
Bij mij was het juist fijn aangezien ik graag in de stoelzit ga.
Dus die kniewrongen zorgen er bij mij voor dat mijn been vanuit de heup verder teruggelegd wordt en ik daardoor beter moet zitten.
Maar het lekkerst rijdt toch nog mijn hulsebos dynamic dressage....
KarinvdM schreef:PartoutZ schreef:Ik heb ook last van mn onderrug & heupen, maar dat komt niet door het zadel.
Het staat gewoon schots & scheef bij mij
Ben je wel eens bij een chiropractor geweest?
ambre schreef:Zonnetje,mijn zadel heeft hij nog maar 1x op moeten vullen hoor.Die ligt gewoon nog steeds super.
De mensen die je hier hoort zijn mensen met paarden met al een flink zadelverleden,volgens mij zijn die blij eindelijk een zadel te hebben waar ze geen verzet meer mee hebben!
Zonnetje81 schreef:ambre schreef:Ik snap wel wat je bedoeld zonnetje.
Bij mij was het juist fijn aangezien ik graag in de stoelzit ga.
Dus die kniewrongen zorgen er bij mij voor dat mijn been vanuit de heup verder teruggelegd wordt en ik daardoor beter moet zitten.
Maar het lekkerst rijdt toch nog mijn hulsebos dynamic dressage....
Maar het is wel extreem wat het bij mij iig veroorzaakt want jij hebt geen pijnen. Hoewel het misschien komt omdat ik een heel kort been heb en dikke pootjes.
Elke keer les ik hier: oh arno moet komen want hij moet nog dit en dat. Ik krijg daar de kriebels van. Ik ben van mening dat als je een zadel laat maken dat het ook meten goed moet/kan zijn. Bij Hulsebos is er nooit meer aan mijn zadel gesleuteld.... Ik denk dat hij het daarom ook zo druk heeft, niks gaat in 1x goed.