Het enige wat ik jammer vind is dat de gespen goudkleurig zijn, en er ook niet met zilverkleurig te krijgen zijn, maar daar kan ik mij prima overheen zetten bij dit geweldige hoofdstel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Myca schreef:Dat denk ik ook Mickyl, maar William gaat bij Horseware aan de bel trekken, dus misschien komt er nog een rectificatie.
Marije_jiplover schreef:Mijn kaakriem is veel breder leer dan de bitriemojes (multi) dus daarmee verlengen gaat niet. Los van het feit dat het bit daar aan hangt.
Myca schreef:@Carolina1278, heb je een Multi of een Competition en een foto van je hoofdstel op jouw paard?
Inventief xXLianneXx , ik zou alleen dat Praxis ringetje draaien zodat hij met het schroefje naar buiten staat.
Ik heb een Competion en een Multi en de keelriem van de Multi is in dezelfde maat langer dan die van de competition.
_Evanne schreef:Ik vind bij het hoofdstel van Equiplay de kaakriem er erg raar uitzien, alsof die teveel richting de keel is geplaatst waardoor de riem halverwege de wang komt ipv bij de kaak? Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe de kwaliteit en afwerking van dat hoofdstel is. Het scheelt indd veel in prijs.