Mooi kado Kimley!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
anoukwendy schreef:JanneJ2001 schreef:Ik heb hem toch ook gekocht, twijfel heel erg of ik niet liever de Monaco wil.
Maar zou het zonde vinden als ik deze aan me voorbij laat gaan als ik hem uiteindelijk toch wel heel graag wil hebben.
Ik kan hem altijd nog verkopen.
Vanmiddag deze foto gemaakt, zijn echt anders
[ [url=m/9i9QOJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ania schreef:aahhww! Mijn vriendje heeft mij ook de Matt H dekje (full Dressuur) besteld voor Valentijn zei hij net enigszins beledigd toen ik hem op de hoogte stelde van het aankomende pakketje
Oftewel, ik heb hem dubbel. Iemand die hem wil overnemen? Hij mag voor 70 euro weg.
Coshina schreef:Ik ben ook helemaal fan van de frontriemen van Briad of revolution. Ik rij zonder been beschermers, dus ik probeer alles te matchen met een frontriem![]()
[ [url=m/FBGizt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WhiJl6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8eA4f0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qTySII.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KQwyK6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DH3RB0.jpg]Afbeelding[/url] ]
maessie schreef:Ik word er wel blij van als ik de foto's zo ziede mijne is al onderweg
baal nu alleen dat ik de bandagesniet besteld heb, maar om nu weer 9,- verzend te betalen..
[ [url=m/jwfbzm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi kado Kimley!!
candalisa schreef:Zo dat is snel gegaan ik vond hem op zich wel mooi maar voor nu houd ik het nog bij een tint van elke kleur en ik heb de amazonite dus heb braaf niet besteld HAha. Wel deze toegevoegd aan mijn collectie
[ [url=m/KvLhX2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mpGFBw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4xQgI8.jpg]Afbeelding[/url] ]