Op de insta van le mieux staat in het verhaal een foto van de musk op een Fries, dat vind ik de kleur weer zo paars wat ik dan weer niet zo mooi vind Hij ligt nog steeds in mijn winkelmandje
Ooh ik ben zo benieuwd naar de sage! Ik ben helaas op het tijdsvak dat ze leveren niet meer op kantoor en het is niet zeker dat mijn collega's zo laat blijven. Pff.
Laura_
Geplaatst: 12-03-21 15:02
Oooh die sage is mooi op een vos zeg... ik moet echt op mijn handen zitten nu. Ik heb mezelf ook al een nieuw hoofdstel beloofd en de hunter green als ik volgende maand groen licht krijg van de dierenarts om op te bouwen. Daar zet ik de sage dan nu ook alvast maar bij
Op die haf lijkt die alweer blauwer... lastige kleurtjes om op foto te krijgen denk ik!
Yontheke
Geplaatst: 12-03-21 15:09
Yontheke schreef:
Ooh ik ben zo benieuwd naar de sage! Ik ben helaas op het tijdsvak dat ze leveren niet meer op kantoor en het is niet zeker dat mijn collega's zo laat blijven. Pff.
Joepie! Mijn sage kwam net ook binnen (en alle kleren) ben zo benieuwd!
Overal is een reden voor te vinden haha. Bij mij op stal verklaren ze me ook al voor gek. Wat ik allemaal koop voor die knol van mij. Mijn stalgenoten zijn meer van de generatie. Het is 20 jaar oud, maar het doet het nog, dus het hoeft niet vervangen te worden
maartje_h
Geplaatst: 12-03-21 15:41
Saaams schreef:
Mijn Ink Blue van Agradi is onderweg!
De mijne ook
StonedRomy
Geplaatst: 12-03-21 15:41
Ik heb laatst een dekje besteld omdat ik negatief was getest. Mijn twee maandelijkse standaard test was het.
Getup
Geplaatst: 12-03-21 15:43
Eigenlijk ben je gek, als je nu ontslag neemt . Maar was t zo zat, dat mn man zei:" houd er dan gewoon mee op " . Dus dat was snel klaar.
Maar moet even shoppen , tot later
Edit: heeft t zin tot Pasen te wachten, omdat er dan vaak kortingen zijn ? Of is dat nooit op nieuwe kleurtjes ?
Zou ik wel aandurven. Epplejeck sluit ze uit, maar ik denk met een beetje zoekwerk dat er wel kortingen te halen zijn!
filou
Geplaatst: 12-03-21 15:59
Ooo meiden ik ben verliefd! Ik vind hem echt prachtig Iedereen die twijfelt, stop er mee en koop hem! Kleur is inderdaad lastig op de foto te zetten. Ik show hem ook nog even op m’n vos