Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jaime_ schreef:Jij hebt een haflinger toch Stamper? Dan zou ik voor Veredus maat M gaan in de kleur van je tuig, die zijn echt top qua pasvorm voor korte dikkere pijpbenen. Ik zweer bij Veredus. De carbon air vento zijn neopreen maar worden toch niet te warm, wel een harde schaal dus ideaal voor springen/longeren. Sinds kort heb ik er voor dressuur de TRC Save the sheep bij, ook heel erg tevreden over en iets meer betaalbaar dan de carbon air vento.
Stamper schreef:Jotoma schreef:Ok, als je het topic een beetje doorleest is de beste beschermer hier tevens degene die de benen ook het meest koel laat. Een beschermer die het hele been afsluit én van neopreen is valt daar niet onder.
Tevens is hier de discussie ook geweest wát nu daadwerkelijk voldoende bescherming is bij bijv dressuur, wat weer anders is dan crossen natuurlijk.
En daarbij zijn we geloof ik wel tot de conclusie gekomen dat van de lemieux de snugboots en pro sport mesh het beste uit de test komen.
Okê bedankt!
Soms lastig hoor, want ze ene zweert daar bij, de ander weer daar bij, haha.
De snugboots zien er wel goed uit. En nog leuk geprijsd! Kan alleen de sport mesh niet vinden.
Jaime_ schreef:Inderdaad niet goedkoop maar top kwaliteit en gaan jaren mee.. beter 1 paar goede/dure dan 10 flut dingen in allerlei kleuren
nikysa90 schreef:Ben ook erg van de mesh Le Mieux's. Wat zijn die fijn!!Maar weet je wat het is; ik rij zo graag met witte. Die was ik dus 2x in de week en vanwege het leer kunnen ze daar niet tegen. Het ging een keer of 8 goed en nu zijn ze zo ..... Gaat nog wel natuurlijk, maar zal steeds kaler worden. Ik heb ze ook in t zwart. Maar kan denk ik beter over op volledig in stof uitgevoerd. dan maar Husk of Equilibrium kopen?
[ [url=m/Q6jQ4J.jpg]Afbeelding[/url] ]
plutolover schreef:Hier kan ik echt sago om worden... pony’s willen ook graag goed ademende beschermers..
denise04 schreef:Maar dat dikke gedeelte hoort toch juist aan de achterkant?
Capriootje schreef:Nee het dikke gedeelte hoort aan de binnenkant zoals pijpenkous inderdaad. Zo van de foto te zien heb je dat model, er is ook een peesbeschermers model trouwens.