Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shirley schreef:'t Is geen totaal ander zadel, maar twee totaal andere paardjes
Denk dat je dezelfde "schrik" had ervaren met je Wintec, zou het niet ?
tjaakje schreef:Mijn opstaphulp is binnen! Dank je Soeske. Die joekel van mij is nog steeds aan het groeien (4,5) en mijn lenigheid blijkt tegen te vallen.... Plus dat er altijd iemand moet "hangen" om te zorgen dat het zadel niet wegschuift. Ik hoop dat ik met de opstaphulp gewoon in m'n eentje op kan stappen. Morgen maar eens uitproberen.
tjaakje schreef:Mijn opstaphulp is binnen! Dank je Soeske. Die joekel van mij is nog steeds aan het groeien (4,5) en mijn lenigheid blijkt tegen te vallen.... Plus dat er altijd iemand moet "hangen" om te zorgen dat het zadel niet wegschuift. Ik hoop dat ik met de opstaphulp gewoon in m'n eentje op kan stappen. Morgen maar eens uitproberen.
soeske schreef:Blijheid, ik heb even met Don overlegd, aangezien ik ook nog niet zo thuis ben ik de dekjes van Grandeur.
Grandeur heeft veel dekjes en allemaal zijn ze relatief dun. De "moosgummi" en de viltinlagen deuken het minst in, dus bij voldoende dikte moet dat ook voldoende vrijheid geven.
Grandeur kan ook met inlagen en oplagen tegelijk (dus dubbele inlage vakken) Dat is deze;
http://www.grandeur.de/shop/e_siteNOA.p ... i=&presel=
Je hebt verschillende diktes en soorten. Dan zouden we eens moeten kijken hoe dik het moet. Je hebt inderdaad één die goed past onder de Caracas.
Ik weet niet of de BF HD inlagen in een Caracas dekje passen, dat hangt van de vorm en maat van de inlage vakken af.