Wie heeft er een Custom zadel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Asdecoeur

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 12:36

Mooi zadel !! Mijn komt morgen :)

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 12:44

Mooi!

rsstables: geeft Stella meer schoudervrijheid? Hebben ze daar speciale modellen voor?

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 14:42

Ik heb vanwege lage rugklachten (ik kon niet meer rijden op mijn AB en Schutte zadels zonder vreselijke rugpijn aan het eind) een Flight besteld. Ik rij er nu al maanden op (op een tijdelijk zadel) en ik heb amper tot geen last meer van mijn rug *\o/*
Ik wacht alleen al heel lang op mijn zadel. Was hij eindelijk geleverd, was het een verkeerd model -O-

Heeft iemand hier foto's van een bruin Custom zadel? En heeft iemand enig idee welke beugelriemen, singel en hoofdstel dezelfde kleur bruin hebben als de Custom, aangezien ik dat straks allemaal erbij moet kopen?

KellyDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:30

Horseware schreef:
Ik heb vanwege lage rugklachten (ik kon niet meer rijden op mijn AB en Schutte zadels zonder vreselijke rugpijn aan het eind) een Flight besteld. Ik rij er nu al maanden op (op een tijdelijk zadel) en ik heb amper tot geen last meer van mijn rug *\o/*
Ik wacht alleen al heel lang op mijn zadel. Was hij eindelijk geleverd, was het een verkeerd model -O-

Heeft iemand hier foto's van een bruin Custom zadel? En heeft iemand enig idee welke beugelriemen, singel en hoofdstel dezelfde kleur bruin hebben als de Custom, aangezien ik dat straks allemaal erbij moet kopen?

Heb een bruine, model Advantage :)
Ik heb Custom beugelriemen (alleen geen hoesjes) en een Premiera hoofdstel en frontriem van DV Frontriemen , singel van Fairfax.

Afbeelding
Afbeelding

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:33

Wauw mooi zadel zeg!

Wat apart dat jij aan Custom beugelriemen kon komen. Dat wilde ik ook graag maar Custom vertelde mij dat zij ze helemaal niet maken :?

KellyDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:35

Horseware schreef:
Wauw mooi zadel zeg!

Wat apart dat jij aan Custom beugelriemen kon komen. Dat wilde ik ook graag maar Custom vertelde mij dat zij ze helemaal niet maken :?

Haha ja, Bianca Liewes (fitter van Custom) vertelde ook aan mij dat al meer mensen hadden besteld, maar ze alleen bij haar aan kwamen :')

ClauGeli68

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:36

Als je een zadel besteld kun je meteen bijpassende beugelriemen bij bestellen!

KellyDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:37

ClauGeli68 schreef:

Dat is nog niet zo heel lang toch?? :)

ClauGeli68

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:39

Nee klopt de eersten moet ik zelf nog binnenkrijgen..!

KellyDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:39

ClauGeli68 schreef:
Nee klopt de eersten moet ik zelf nog binnenkrijgen..!

Oke! Nou, ik ben in iedergeval super blij met deze beugelriemen :D Moet alleen nog bruine hoesjes :)

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 21:01

ClauGeli68 schreef:

Custom maakt geen beugelriemen zei Jan Pieter 2 weken geleden nog tegen mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 21:57

Ik heb ook een bruine. Eerst een Flight en nu een Coda.

De Coda was kwa kleuren niet mijn eerste keuze maar rijd goddelijk.

Heb er bruine enkele riemen bij van Anatomica, een bruine fairfax singel en een Premiera bruin hoofdstel

Flight
Afbeelding

Coda
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

The_Stig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:14

Ik heb mijn Custom Wolfgang Solo Buffel te koop staan. Gebruik het zadel niet meer omdat ik het paard waarvoor ik dit zadel gekocht heb helaas heb moeten laten inslapen. http://link.marktplaats.nl/m864514337

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:17

Die lijkt weer donkerder, of lijkt dat maar zo?

Ik vind Custom zadels eigenlijk helemaal niet mooi :') Maar het is het enige zadel waar ik zonder rugklachten op kan rijden.

KellyDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:22

Horseware schreef:

Ik vind Custom zadels eigenlijk helemaal niet mooi :') Maar het is het enige zadel waar ik zonder rugklachten op kan rijden.

De Advantage ook niet? Ik vind de wrongen niet mooi boven het zweetblad, dat heeft de mijne niet :D

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:30

KellyDV schreef:
Horseware schreef:

De Advantage ook niet? Ik vind de wrongen niet mooi boven het zweetblad, dat heeft de mijne niet :D

Ja de jouwe vind ik wel mooi :j Die blokken bovenop het zadel vind ik maar niks. En dat buffelleer en Vienna ook niet. Maarja, het rijdt wel goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:39

Ik vind er ook niks aan om naar te kijken. Maar mijn paard staat op 1 en ik zit er perfect en heerlijk op!

Zie het toch niet als ik erop zit hihi

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 01:27

Ik vind het ook geen heel mooi zadel maar zit er super op en paard loopt geweldig dus kan me niet schelen hoe lelijk hij is haha

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 08:00

Als ik vol trots mijn nieuwe zadel laat zien, zie ik de meeste al kijken :-). Alsof ik gek ben haha.. Dan zeg ik ook altijd: ik koos dit zadel niet omdat ik hem zo mooi vind.

room10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 11:57

KellyDV schreef:
Horseware schreef:

Heb een bruine, model Advantage :)
Ik heb Custom beugelriemen (alleen geen hoesjes) en een Premiera hoofdstel en frontriem van DV Frontriemen , singel van Fairfax.

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Ik zeg WAUW !!!! wat een mooie combinatie zadel maar ook hoofdstel en wedstrijd out-fit !

room10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 12:03

Kan iemand mij een prijs indicatie geven van een nieuw zadel naar eigen smaak ingericht (biesjes/gekleurd stiksel etc) Weet niet of dat hier geplaatst mag worden anders pb

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 01:45

Mijne

Afbeelding

Afbeelding

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 07:17

Erg mooi Blingh!! Heb je 3 bruinkleuren gebruikt?

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 08:44

room10 schreef:
Kan iemand mij een prijs indicatie geven van een nieuw zadel naar eigen smaak ingericht (biesjes/gekleurd stiksel etc) Weet niet of dat hier geplaatst mag worden anders pb

Dat staat op de site heel transparant weer gegeven per zadel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 09:10

_Anneruth schreef:
Erg mooi Blingh!! Heb je 3 bruinkleuren gebruikt?

Yes, aan de voorkant zit tevens een lakrandje en dan ook nog een gouden biesje aan de achterkant :j

Daarbij heb ik van Horze een lakhoofdstel maarwil ik een ander.Ik weet ook al welke maarrr eerst centjes sparen