Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Horseware schreef:Ik heb vanwege lage rugklachten (ik kon niet meer rijden op mijn AB en Schutte zadels zonder vreselijke rugpijn aan het eind) een Flight besteld. Ik rij er nu al maanden op (op een tijdelijk zadel) en ik heb amper tot geen last meer van mijn rug![]()
Ik wacht alleen al heel lang op mijn zadel. Was hij eindelijk geleverd, was het een verkeerd model![]()
Heeft iemand hier foto's van een bruin Custom zadel? En heeft iemand enig idee welke beugelriemen, singel en hoofdstel dezelfde kleur bruin hebben als de Custom, aangezien ik dat straks allemaal erbij moet kopen?
Horseware schreef:Wauw mooi zadel zeg!
Wat apart dat jij aan Custom beugelriemen kon komen. Dat wilde ik ook graag maar Custom vertelde mij dat zij ze helemaal niet maken
KellyDV schreef:Horseware schreef:Die lijkt weer donkerder, of lijkt dat maar zo?
Ik vind Custom zadels eigenlijk helemaal niet mooiMaar het is het enige zadel waar ik zonder rugklachten op kan rijden.
De Advantage ook niet? Ik vind de wrongen niet mooi boven het zweetblad, dat heeft de mijne niet
KellyDV schreef:Horseware schreef:Ik heb vanwege lage rugklachten (ik kon niet meer rijden op mijn AB en Schutte zadels zonder vreselijke rugpijn aan het eind) een Flight besteld. Ik rij er nu al maanden op (op een tijdelijk zadel) en ik heb amper tot geen last meer van mijn rug![]()
Ik wacht alleen al heel lang op mijn zadel. Was hij eindelijk geleverd, was het een verkeerd model![]()
Heeft iemand hier foto's van een bruin Custom zadel? En heeft iemand enig idee welke beugelriemen, singel en hoofdstel dezelfde kleur bruin hebben als de Custom, aangezien ik dat straks allemaal erbij moet kopen?
Heb een bruine, model Advantage
Ik heb Custom beugelriemen (alleen geen hoesjes) en een Premiera hoofdstel en frontriem van DV Frontriemen , singel van Fairfax.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]