Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Farjen schreef:Texas02 schreef:Ok, vergeet de Plait Dark BerryHeeft iemand (meer) foto's van de Signature Jade?
Komt de kleur overeen met de foto's die ik gevonden heb?
[ [url=m/wlrXvH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3kV2FD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij staat toch net boven jouw post?
Igniss schreef:Ik heb me dit keer niet laten verleiden door de horselet![]()
Wel vandaag de ES Maroon met zelfgemaakte frontriem in gebruik genomen.
[ [url=m/JXD0OD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ffQOAH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Igniss schreef:Ik wil de Jade eigenlijk ook. Maar wil die nieuwe blauwe ooken die glitter eigenlijk ook. Plus de kast is vol.
En vandaag een kentucky velvet dekje gekregen al voor de verjaardagdus ik zou eigenlijk niets moeten kopen
Texas02 schreef:Igniss schreef:Ik heb me dit keer niet laten verleiden door de horselet![]()
Wauw, wat gaaf!!!
Igniss schreef:Ik wil de Jade eigenlijk ook. Maar wil die nieuwe blauwe ooken die glitter eigenlijk ook. Plus de kast is vol.
En vandaag een kentucky velvet dekje gekregen al voor de verjaardagdus ik zou eigenlijk niets moeten kopen
Jaaa, ik ken het probleem hoor! Ik wil de Jade heel graag, en de Lilac maar ook de Ruby Wine vind ik heel mooi, en de New Maroon ook wel al blijf ik bij die 2 twijfelen ivm de Bordeaux die ik al heb.. En de Northern Light natuurlijk..![]()
![]()
Vandaag de Petrol Floret, dat kleurtje word ik ook echt blij vanEn we hebben na gewoon dressuurmatig gereden te hebben nog een aantal ronden zijn echte racedraf gedaan (Draver), dat is elke keer weer zooo gaaf..
![]()
[ [url=m/HPTlqr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ange1a schreef:Igniss schreef:Ik heb me dit keer niet laten verleiden door de horselet![]()
Heel erg gaaf!
Waar haalt iedereen toch die frontriempjes met lege kanalen?