Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Varekaj schreef:Als ik de Sage wil (in dressuur en Cc met bijpassende polo en/of hoodie uiteraard) gaan mijn blush pink en Mulberry Loire de deur uit... Dilemma dilemma.
Maar de blush ben ik wat op uitgekeken, die past niet echt op mijn bonte en dekjes die ik voor beide paarden kan gebruiken hebben toch voorkeur. En de Mulberry ligt nog in de kast met kaartjes eraan...
Of gewoon overslaan en mezelf dan vervloeken zoals bij de hunter green
Of de Sage ruimer inslaan als basiskleur voor mijn misschien op te starten zelfstandige activiteit in bijberoep? Kan ik het inbrengen als opstartkost
Getup schreef:Varekaj schreef:Als ik de Sage wil (in dressuur en Cc met bijpassende polo en/of hoodie uiteraard) gaan mijn blush pink en Mulberry Loire de deur uit... Dilemma dilemma.
Maar de blush ben ik wat op uitgekeken, die past niet echt op mijn bonte en dekjes die ik voor beide paarden kan gebruiken hebben toch voorkeur. En de Mulberry ligt nog in de kast met kaartjes eraan...
Of gewoon overslaan en mezelf dan vervloeken zoals bij de hunter green
Of de Sage ruimer inslaan als basiskleur voor mijn misschien op te starten zelfstandige activiteit in bijberoep? Kan ik het inbrengen als opstartkost
Mulberry naar Zoey. En de Blush pink is niet zo Mooi als de sage
Balenciaga schreef:Hunter Green vind ik persoonlijk niet zo'n mooie teint, maar hij staat wel echt prachtig op vossen! Sage is mooi ook![]()
Ik wil het liefst iets grijs/beige achtigs. Die oudroze van de nieuwe collectie vind ik ook prachtig maar geen idee of dat mooi is op een vos.
Balenciaga schreef:Hunter Green vind ik persoonlijk niet zo'n mooie teint, maar hij staat wel echt prachtig op vossen! Sage is mooi ook![]()
Ik wil het liefst iets grijs/beige achtigs. Die oudroze van de nieuwe collectie vind ik ook prachtig maar geen idee of dat mooi is op een vos.