Gisteren les met de royal classic:

Is de midnight blue dezelfde kleur blauw?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iriscope schreef:Oh oliebol, alsof kiezen niet lastig genoeg was komen ze ff met de andersom versie ook. Ik vind ze allebei heel mooi.
Doet me denken aan de Petrol turquoise collectie van Eskadron vroeger;
[ Afbeelding ]
( ik als guppy en mn paard in NL als guppy)
Iriscope schreef:Haha ja op de Eskadron collectie site stonden ze inderdaad. Ik had een heel zieke Eskadron verzameling, had van elke collectie op zn minst de dralon, halster, brilliant en meestal ook de cottons, later de Bicolors.
Aard van het beestje zullen we maar zeggen, heb nog steeds verzamelwoede
En helaas alles van mn spullen verkocht toen ik ging emigreren.
Ik zie ook geen groen, is meer een petrol blauw als je het mij vraagt, maar mn man noemde hem ook al groen.
Iriscope schreef:Nee dat niet, we stonden niet op dezelfde stal. Maar we spraken wel vaak in het echt af. Deden we met een groepje een rondje langs alle ruitersportzaken in een bepaalde omgeving, meestal wel 10 op een dag, op zoek naar oude collectie's. Kwamen thuis met een barstende kofferbak en een lege portemonnee
anoukwendy schreef:Iriscope schreef:Nee dat niet, we stonden niet op dezelfde stal. Maar we spraken wel vaak in het echt af. Deden we met een groepje een rondje langs alle ruitersportzaken in een bepaalde omgeving, meestal wel 10 op een dag, op zoek naar oude collectie's. Kwamen thuis met een barstende kofferbak en een lege portemonnee
Hahahahah klinkt als equitana
Iriscope schreef:Ja Wijnanda had die gemaakt, die zat ook bij ons (Marjoleine, Steffie, ik) in het TEAB topic toen. Site heet http://eskadroncollecties.weebly.com/
Bij mij laden de foto's alleen niet, wel via google.
Ik zou best die Flax polopad wel terug willen, en de Nougat polopad.