Gekeken en weggeklikt Gele vest zou ik nog wel willen hebben maar heb meestal M en dit is een S. Heb het gele panter vest wel gepast in S en die zat op zich goed. Maar weet niet hoe deze valt en 50 euro vind ik te dure gok Dus beter zo. Klaar. Loslaten.
Vandaag met de nieuwe grijze gereden, óók heel mooi
Welke zal beter staan op een donker bruin paard? Ik heb hier maar 1 foto van de limestone voorbij zien komen en twijfel dus heel erg hoe die zal staan. Hebben meerdere mensen m al wel?
Ah top Marrit13 dat is een mooi voorbeeld. Ga ik toch nog even verder twijfelen, eigenlijk zijn ze allebei leuk
DiscoDipp
Geplaatst: 30-06-21 12:01
roosje78 schreef:
DiscoDipp schreef:
Kieeeek dan
Heb zelf nog 3 klemmen over
[ [url=m/TNnu6n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar heb je die klemmen gekocht? Dat ziet er netjes uit!
Dat zijn van die ouderwetse broekklemmen. Gewoon bij Bol bestelt Vond die wel handig, mochten die een afdruk nalaten dan zit het sowieso onder het zadel.
Heeft iemand toevallig al een ANKY pad air dekje? Hoe staat hij op t paard?
Zertab
Geplaatst: 30-06-21 14:11
x_ankieee schreef:
Alles staat mooi op een bruine
Die grijze van Marritt is ook wel heel gaaf! Maar vindt de bruine leopard ook heel mooi!
k_m
Geplaatst: 30-06-21 14:25
Ik heb gisteren nog eens met de snake pink gereden op mijn bruine en dat is toch ook mooi hoor! Wou deze eigenlijk wegdoen, heb er ook de bandages van maar die gebruik ik nooit. Nu twijfel ik weer
Ik ben ook heel benieuwd naar die groene airstream. Ik heb een leger/camo groene, maar deze is ook wel erg gaaf! En heb net een nieuw kingsland shirt wat er volgens mij heel goed bij past De blauwe panter vind ik ook erg gaaf, maar heb de ps royal blue ook al
Die broekhangers zijn wel heel handig, misschien moet ik mijn zadelkamer toch ook nog maar eens ombouwen naar hangrekken
Die Limestone blijft stiekem toch wel kriebelen, echt mooi als ik hem zo bij jullie zie
roosje78
Geplaatst: 30-06-21 18:32
Dandy200 schreef:
Ik heb ook de lime stone. Weet niet of ik die hier al heb laten zien. Ik vind het zelf een hele mooie kleur grijs [ [url=m/bE1dqI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel mooi
BB80
Geplaatst: 30-06-21 19:57
Heerlijke foto’s allemaal weer, dank voor het delen. Ik koos vandaag voor snake olive - niet mijn favo maar weg matchend met BR peesjes en PK bodywarmer.
Op mijn lijstje staat de zwarte polo maat M met korting, maar de verzendkosten maken de polo weer net zo duur #houvankorting
Laatst bijgewerkt door BB80 op 30-06-21 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Marrit13
Geplaatst: 30-06-21 20:04
Bij Ooteman heb je boven 25 geen kosten, zou je naar kunnen kijken
Ik heb dat ook met Olive Hij is net iets te flets, maar ergens vind ik hem ook mooi met dat glimmende. Dus hij blijft, je ziet hem niet vaak op mp.
roosje78
Geplaatst: 30-06-21 20:06
Grappig, dat is juist echt een van mijn favorieten Ik heb er alleen niets, behalve zwart, bij om te combineren.
BB80
Geplaatst: 30-06-21 20:09
Ooteman is inderdaad een van de weinige zonder verzendkosten (zelfs gratis bij elke bedrag) Alle maten, alles met korting, alle kleuren maar behalve zwart maat M... #why? Hahahaha...