Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:De prolites blijven er goedkoop uitzien. Ik ben nog steeds super blij met mijn Rossner singel. Die werkt minstens net zo goed en is van goed leer gemaakt en was in de aanbieding 60 euro.
Anoniem schreef:germie schreef:De prolites blijven er goedkoop uitzien. Ik ben nog steeds super blij met mijn Rossner singel. Die werkt minstens net zo goed en is van goed leer gemaakt en was in de aanbieding 60 euro.
Het zit aan de onderkant van de buik en doorgaans na 1 rondje onder het zand. Wat maakt het uit hoe het ding eruit ziet
germie schreef:Anoniem schreef:
Het zit aan de onderkant van de buik en doorgaans na 1 rondje onder het zand. Wat maakt het uit hoe het ding eruit ziet
Als ik voor 60-80 euro een topkwaliteit leren singel kan kopen, dan ga ik geen 130 euro uitgeven voor goedkoop plastic. Ik vind hoe het er uit ziet wel degelijk belangrijk bij een singel. Als het nu 20 euro was, dan maakt het mij niet zo veel uit. Maar voor 60 euro verwacht ik al heel wat meer en voor 130 euro verwacht ik iets wat mooi afgewerkt is en niet van die goedkope klinken er in (bovendien verwacht ik voor 130 euro geen plastic meer). Een stikseltje had het al een stuk beter gemaakt. En voor 300 euro verwacht ik een singel die 80 jaar meegaat. Niet eentje die je elke keer moet schoonmaken en invetten. Ik heb mijn rossner singel nog nooit ingevet en die ziet er nog als nieuw uit. Beetje huidvet, maar verder niet. Schoonmaken 1 keer per half jaar. En zo hoort het ook. Dan mag er 1 keer per half jaar nog vet op moeten, maar niet elke rit schoonmaken. De prijs kwaliteit verhouding van Fairfax en prolite is gewoon zeer zeer slecht. Heb namelijk ook al singels gezien waar niet eens de stiksels netjes evenwijdig lopen. Dat hoort zeker wel voor die prijs.
En de opdruk met het merk had ook kleiner gekund. Nu loop je letterlijk te koop met zo'n ding.