Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 00:03

Nee maar hij heeft wel gebeld dat het weleens rond middernacht kon worden :=

Linsey_X

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 00:07

Hij maakt echt lange dagen!

Ik ben nog wel steeds super blij met me zadel :D

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 00:17

Nou idd! Ik dacht eerst nog dat ie een grapje maakte. Niet dus :')

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 00:43

Ik ga zo naar stal. Hij is er om half 1 vannacht. Onvoorstelbaar dat ie nog zo lang doorwerkt, maar echt top dat ie mij meteen vandaag al uit de brand helpt!

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 00:44

hahahaha wat een maf he! Hij is een paar dagen naar engeland geweest en moet dan die tijd weer inhalen.....tenminste dat denkt hij zelf :D maar jij hebt je paarden aan huis staan horseware anders is dat niet te doen.

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 03:05

Ik kan eerlijk zeggen dat ik nog nooit een zadelmaker meegemaakt heb die nog om half 1 's nachts langskomt :') Maar ik ben hem wel erg dankbaar. Ik heb nu tijdelijk een knoeperdhard Passier zadel, maar ik heb tenminste wat om te rijden. Echt hele goede service dat hij - ondanks dat hij zo druk is - dezelfde dag nog langskomt om een leenzadel af te geven +:)+

Maandag word ik gebeld voor een afspraak voor het aanmeten van een nieuw zadel. Ben heel benieuwd hoe de verschillende modellen rijden!

An_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 08:51

Ow, jee dan hoop ik dat ie uit zijn bed kan komen vanmorgen ;-) ik moet nog naar limburg zodra hij weg is en ik heb maar 2 uur tijd om uit te lopen...

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 10:09

An_J schreef:
Ow, jee dan hoop ik dat ie uit zijn bed kan komen vanmorgen ;-) ik moet nog naar limburg zodra hij weg is en ik heb maar 2 uur tijd om uit te lopen...

Zou die überhaupt wel slapen? :P

An_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 11:51

supertinkie schreef:
An_J schreef:

Zou die überhaupt wel slapen? :P

nou, ik weet wel dat ik altijd geneigd ben om met een huisgemaakt prakkie aan te komen. Om te zorgen dat ie nog wat vitamientjes binnenkrijgt :') Maar ik hou me in... tis een volwassen vent :D

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 12:11

Citaat:
nou, ik weet wel dat ik altijd geneigd ben om met een huisgemaakt prakkie aan te komen. Om te zorgen dat ie nog wat vitamientjes binnenkrijgt Maar ik hou me in... tis een volwassen vent

_O-

mytje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 13:08

Vindt deze zadels erg mooi en heb arno eens meegemaakt bij passen zadel voor een paard.Deed het keurig ..En professioneel!

Weet alleen geen prijzen ..zou iemand mij kunnen vertellen in wat voor prijscategorie/klasse ik moet denken voor een opmaat gemaakt dressuurzadel?

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 14:02

Als je het topic even doorleest ben je daar zo achter.

mytje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 14:14

zo dat is ind stom van me haha..heb het gelezen dankjewel!!

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 20:09

An_J schreef:
nou, ik weet wel dat ik altijd geneigd ben om met een huisgemaakt prakkie aan te komen. Om te zorgen dat ie nog wat vitamientjes binnenkrijgt :') Maar ik hou me in... tis een volwassen vent :D

Same here... Hij zou met aanmeten rond etenstijd bij ons zijn, dus ik had serieus wat te eten meegenomen. Uiteindelijk was ie er pas veel later en ben ik er maar vanuit gegaan dat ie wel wat had gegeten haha.

tangoshanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 15:42

mexx1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 18:35

Hej Brandt fans!
Ik heb donderdag mijn Brandt zadel gekregen *\o/* , ben er zo blij mee!!! Bij mij zou hij er om 8 uur zijn en het werd iets na half 10. Ik vind het niet erg dat hij elke keer wat later komt, hij levert echt service en neemt de tijd voor je. Ik zie het zoveel liever zo dan andersom!!!
Hij ging pas om kwart over 11 weg, pfieuw die man maakt idd lange dagen. Al heb ik niet het idee dat hij dat erg vind. Hihi hij is altijd vrolijk en opgewekt :+

An_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 09:55

ik heb zaterdag mijn tweede gehad.. en ik ben ook weer helemaal heppie. Nadeeltje was dat ook merrie-lief behoorlijk blij was dat ze weer fatsoenlijk kon werken dus komt ie over 6 weken nog even terug voor het detailaanpaswerk. Nu was madam te vrolijk om het goed te kunnen zien. Voorlopig ligt ie als een huis dus over 6 weken kijken we verder.

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 11:14

17 november komt ie mijn zadel nakijken, dus ik ben benieuwd. Ik denk dat er wel weer wat vulling in de kussens bij mag, voor mijn idee ligt het zadel niet helemaal lekker meer. Maar goed, dat oordeel laat ik lekker aan Arno over, hij is de zadelmaker. :P Heb mijn zadel vanochtend maar weer eens helemaal gepoetst, nu zien dat ik hem wat netjes kan houden hihi.

Izzy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 11:26

Ik ben rustig aan ook een beetje aan het uitkijken naar een nieuw zadel en die zadels van Arno Brandt zien er wel super uit. Zo te lezen ook veel fijne ervaringen!
Nu zit ik een beetje met een probleem, ik heb 2 paarden, qua schoft e.d. verschillen ze niet zo heel erg veel, maar de ene is een 13jarige ruin en dus al goed in de bespiering, de andere is een 3-jarige merrie die nog een pak spieren moet bijkrijgen. Mijn huidige zadel past op beide, maar wel met een wolletje ertussen voor de 3-jarige merrie. Tijdens het lezen van dit topic heb ik gemerkt dat Arno zelden zadels voor jonge paarden aanmeet maar eerder leenzadels meegeeft en pas een jaar later komt opmeten? (wat ik op zich wel super vindt dat hij daar heel eerlijk in is) Dus vandaar mijn vraag, wat zou ik nu het beste doen, nog een jaartje verder met mijn oude zadel en dan pas Arno laten langs komen?

Het zadel zou vooral goed op de merrie moeten passen, mijn oude zadel is nog goed en past goed op de ruin dus daar kan ik eventueel ook mee verder, al zou het natuurlijk wel fijn zijn moest ik beide met hetzelfde zadel kunnen rijden. Iemand al ervaring met het laten aanmeten van een zadel voor 2 paarden?

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 11:46

Ik weet dat mijn intructrice ook een AB zadel gekocht heeft en zij gebruikt hem op meerdere paarden.
Ze is nog steeds erg tevreden over het zadel.

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 19:20

Izzy19 schreef:
Ik ben rustig aan ook een beetje aan het uitkijken naar een nieuw zadel en die zadels van Arno Brandt zien er wel super uit. Zo te lezen ook veel fijne ervaringen!
Nu zit ik een beetje met een probleem, ik heb 2 paarden, qua schoft e.d. verschillen ze niet zo heel erg veel, maar de ene is een 13jarige ruin en dus al goed in de bespiering, de andere is een 3-jarige merrie die nog een pak spieren moet bijkrijgen. Mijn huidige zadel past op beide, maar wel met een wolletje ertussen voor de 3-jarige merrie. Tijdens het lezen van dit topic heb ik gemerkt dat Arno zelden zadels voor jonge paarden aanmeet maar eerder leenzadels meegeeft en pas een jaar later komt opmeten? (wat ik op zich wel super vindt dat hij daar heel eerlijk in is) Dus vandaar mijn vraag, wat zou ik nu het beste doen, nog een jaartje verder met mijn oude zadel en dan pas Arno laten langs komen?

Het zadel zou vooral goed op de merrie moeten passen, mijn oude zadel is nog goed en past goed op de ruin dus daar kan ik eventueel ook mee verder, al zou het natuurlijk wel fijn zijn moest ik beide met hetzelfde zadel kunnen rijden. Iemand al ervaring met het laten aanmeten van een zadel voor 2 paarden?

Geen ervaring mee, maar ik denk dat je het beste even contact met hem op kunt nemen. Hij kan je het beste vertellen wat de mogelijkheden zijn. Het is denk ik ook maar net hoe erg het zadel op den duur aangepast moet worden.

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 20:59

Bij mij komt ie waarschijnlijk de 18e voor het aanmeten, maar dat hoor ik morgen nog.
Ben echt heel benieuwd! Na veel zadeltroubles zou ik nu weleens een fijn, passend zadel willen.

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 13:20

Izzy19 schreef:

Ik heb mijn zadel voor een paard laten aanmeten en het was eigenlijk de bedoeling om 'm ook alleen voor haar te gebruiken. Onverwachts kregen we er een nieuw, jong, paard bij. Die is nu zo aan 't groeien qua bespiering dat ik haar nu ook met mijn AB zadel rijdt i.p.v. m'n smalle Passier.
Zadel blijft fijn liggen op beide paarden, ik laat 'm alleen nu wat sneller nakijken door Arno.

Volgens mij heb ik hier in 't topic ook over iemand gelezen die 'm voor meer paarden liet aanmeten, ik zou alleen niet weten wie.

Tallie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 15:48

Hij is net langs geweest! Super fijn zadel samengesteld.
Dikste kniewrongen en diepste zit want daar lagen mijn benen het beste in en bleef ik het beste recht in zitten :)
Dus over 7 weken komt ie dan!
Hij neemt echt de tijd voor je. Heb geloof ik op 5 zadels gezeten.

Tallie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 14:08

Weet iemand trouwens hoeveel een singel van AB kost? (vergeten te vragen :p)