Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Angie1990 schreef:_MelisS schreef:Website is https://www.braidofrevolution.nl
Je koopt een kale frontriem, dat is dus een frontriem met alleen lege drukknopen. En op de website kun je dan allerlei soorten stenen erbij bestellen!
Die kun je er dus super makkelijk vanaf halen en er weer opklikken!
Matchend aan al je setjes!
[ [url=m/INhjQn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NH2Up0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/x3BD20.jpg]Afbeelding[/url] ]
Welke kleur heb je besteld voor je turquoise dekje van ps?
Texas02 schreef:Zie je het door te kijken hoeveel er nog in het winkelmandje kunnen? Want dan zijn er maar 32 springdekjes meer beschikbaar.. Gaat heel snel dan!
Texas02 schreef:Dat zou natuurlijk kunnen inderdaad. Het zijn er nu dus maar meer 24, gaat toch nog best hard!
anoukwendy schreef:Texas02 schreef:Dat zou natuurlijk kunnen inderdaad. Het zijn er nu dus maar meer 24, gaat toch nog best hard!
Ik moet zeggen dat ik had verwacht dat t sneller ging, de vorige matt harnacke ging ook snel
Hij zei wel op zn insta dat het een limited is en ook echt niet meer terug komt, des te leuker om te kopen
KikiCelinevs schreef:anoukwendy schreef:
Ik moet zeggen dat ik had verwacht dat t sneller ging, de vorige matt harnacke ging ook snel
Hij zei wel op zn insta dat het een limited is en ook echt niet meer terug komt, des te leuker om te kopen
Nou het oornetje in full is al weg hoor. Ik wou die er nog wel bijbestellen maar nee...
KikiCelinevs schreef:anoukwendy schreef:
Nou het oornetje in full is al weg hoor. Ik wou die er nog wel bijbestellen maar nee...
Ania schreef:Gaya_x schreef:Ik heb nog nooit besteld bij ES zelf, maar als ik mijn mail koppel krijg ik die kortingscode niet…help
Apart, meestal krijg je die per mail binnen, kan soms wel 10 min duren