Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sorriso schreef:filou schreef:Hé jammer![]()
Denk dat ik hem toch maar ga bestellen met de kortingscode bij dochorse onder het mom better safe then sorry. Als ik hem toch niet mooi vind staan kan ik hem altijd nog terug sturen
Zodra ie binnen is!!
Alleen die code van dochorse is alleen vandaag?
wodant schreef:Oh wauw die sage![]()
Ben heel benieuwd naar foto’s op een haflinger. Ik twijfel ook nog over de champagne loire/suede iemand die daarvan een foto op een haflinger heeft? Liefst beide
Fangio schreef:wodant schreef:Oh wauw die sage![]()
Ben heel benieuwd naar foto’s op een haflinger. Ik twijfel ook nog over de champagne loire/suede iemand die daarvan een foto op een haflinger heeft? Liefst beide
Ik heb de champagne suède en een haflinger, ik kan hem er van het weekend wel even opleggen als niemand er heeft, maar hij staat momenteel op rust dus nog geen actie foto's
Varekaj schreef:Als ik de Sage wil (in dressuur en Cc met bijpassende polo en/of hoodie uiteraard) gaan mijn blush pink en Mulberry Loire de deur uit... Dilemma dilemma.
Maar de blush ben ik wat op uitgekeken, die past niet echt op mijn bonte en dekjes die ik voor beide paarden kan gebruiken hebben toch voorkeur. En de Mulberry ligt nog in de kast met kaartjes eraan...
Of gewoon overslaan en mezelf dan vervloeken zoals bij de hunter green
Of de Sage ruimer inslaan als basiskleur voor mijn misschien op te starten zelfstandige activiteit in bijberoep? Kan ik het inbrengen als opstartkost
afkepieteke schreef:Musk Loire zit in mijn winkelpanden, met de korting van dochorse, en laat ik nu ook net nog supplementen van vitalhorse uit willen proberen en zijn die nu ook nog in de aanbieding bij dochorse...
Zeg mij dat ik het niet moet doen