Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ricojoreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 23:47

Mijn ink blue vest komt ook morgen, ben zo benieuwd of hij bij de loire past! *\o/*

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 23:53

Jullie gaan weer lekker verder met bestellen hahah. Morgen stuur ik foto van dit donkerbruine paard met sage :o Vind Plum echt heel tof staan op donkerbruin. Dus als iemand nog twijfelt, gewoon doen. Echt een musthave <3

Afbeelding

Echt mazzel gehad maar de aubergine collectie van vorig jaar van kraemer past perfect bij de plum.

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 00:01

Sorriso schreef:
filou schreef:
Hé jammer :')

Denk dat ik hem toch maar ga bestellen met de kortingscode bij dochorse onder het mom better safe then sorry. Als ik hem toch niet mooi vind staan kan ik hem altijd nog terug sturen :+

Zodra ie binnen is!!
Alleen die code van dochorse is alleen vandaag?

Haha ja I know, maar wat nu als de korting dan niet meer geldig is en ik hem toch prachtig vind?! :x Ik heb namelijk geen idee tot wanneer die code geldig is := :=

xMarizka

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 00:04

Ik had de Ink Blue besteld samen met mijn zus, ik spring, zij dressuur. Hopelijk ook voor het weekend <3
Mijn haf is maar verwend, Peacock spring komt ook ooit nog es :')

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 00:07

Musk Loire zit in mijn winkelpanden, met de korting van dochorse, en laat ik nu ook net nog supplementen van vitalhorse uit willen proberen en zijn die nu ook nog in de aanbieding bij dochorse...
Zeg mij dat ik het niet moet doen :j

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 00:16

Doen!! :D

Ik heb het net toch ook gedaan, kon de spanning niet meer aan. De musk suède is besteld! Dit topic is echt niet goed voor je portemonnee :')

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 00:48

Hahaha ik heb Sage suède besteld :') met bijpassende polo oeps

wodant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 08:15

Oh wauw die sage <3

Ben heel benieuwd naar foto’s op een haflinger. Ik twijfel ook nog over de champagne loire/suede iemand die daarvan een foto op een haflinger heeft? Liefst beide :D

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 08:22

ava_krause schreef:
Voor de mensen die meedoen aan de giveaway: wil je je insta account naam even naar me sturen in chatberichtje? Anders weet ik nog niet wie jullie zijn hahah :o

maartjehakze op instagram

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 09:14

Ooh ze leveren mijn pakketje van Hypostore normaal gezien vandaag op mijn werk.. Op uren dat we niet meer geopend zijn en ik dus al weg ben. Balen.
Ik hoop dat ze er iets eerder geraken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 09:41

Als ik de Sage wil (in dressuur en Cc met bijpassende polo en/of hoodie uiteraard) gaan mijn blush pink en Mulberry Loire de deur uit... Dilemma dilemma.

Maar de blush ben ik wat op uitgekeken, die past niet echt op mijn bonte en dekjes die ik voor beide paarden kan gebruiken hebben toch voorkeur. En de Mulberry ligt nog in de kast met kaartjes eraan...

Of gewoon overslaan en mezelf dan vervloeken zoals bij de hunter green :))

Of de Sage ruimer inslaan als basiskleur voor mijn misschien op te starten zelfstandige activiteit in bijberoep? Kan ik het inbrengen als opstartkost :')

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 09:52

wodant schreef:
Oh wauw die sage <3

Ben heel benieuwd naar foto’s op een haflinger. Ik twijfel ook nog over de champagne loire/suede iemand die daarvan een foto op een haflinger heeft? Liefst beide :D

Ik heb de champagne suède en een haflinger, ik kan hem er van het weekend wel even opleggen als niemand er heeft, maar hij staat momenteel op rust dus nog geen actie foto's

wodant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 10:11

Fangio schreef:
wodant schreef:
Oh wauw die sage <3

Ik heb de champagne suède en een haflinger, ik kan hem er van het weekend wel even opleggen als niemand er heeft, maar hij staat momenteel op rust dus nog geen actie foto's

Als je wil graag! :)

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 10:18

Mijn sage en musk zouden komen gisteren, status staat op bezorgd maar geen briefje in de bus. Hypostore dus een berichtje gestuurd, hopelijk kan het snel worden opgelost. :)

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 10:20

wodant schreef:
Oh wauw die sage <3

Ik heb geen haflinger maar wel een lichte vos trekpaard en champagne suède. Zie dat er al iemand anders is die wel een had heeft maar als het nodig is hoor ik het wel

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-21 10:22

Varekaj schreef:
Als ik de Sage wil (in dressuur en Cc met bijpassende polo en/of hoodie uiteraard) gaan mijn blush pink en Mulberry Loire de deur uit... Dilemma dilemma.

Maar de blush ben ik wat op uitgekeken, die past niet echt op mijn bonte en dekjes die ik voor beide paarden kan gebruiken hebben toch voorkeur. En de Mulberry ligt nog in de kast met kaartjes eraan...

Of gewoon overslaan en mezelf dan vervloeken zoals bij de hunter green :))

Of de Sage ruimer inslaan als basiskleur voor mijn misschien op te starten zelfstandige activiteit in bijberoep? Kan ik het inbrengen als opstartkost :')

Mulberry Loire mag wel mijn kant op :')

Ik ga vandaag rijden met de champagne suède, maar heb een schimmel :+

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 10:31

wodant schreef:
Oh wauw die sage <3

Een paar pagina’s terug staat een foto van de champagne suède op m’n vos. Is dan wel geen haflinger, maar misschien heb je er wat aan

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 10:40

wodant schreef:
Oh wauw die sage <3

Ik heb de beige wel op een haflinger kruising! Is bijna dezelfde kleur en ik vind het heel chique staan. Misschien heb ik ook nog wel een foto dat de haflinger van mijn zusje hem op heeft.

Afbeelding

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 10:54

Oehhh mijn sage zou al verzonden moeten zijn. Jullie maar maanden wachten, hah! Hier de volgende dag verzonden _O- :+

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 11:05

Mijn blue ink komt vandaag ook binnen bij het pakketpunt *\o/*
Ik wacht nog maar even met ophalen voordat vriendlief hem in de auto ziet liggen :o

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 11:06

De ink bij Agradi is schijnbaar binnen en zijn ze nu aan het verzamelen!

Gisterochtend zou ik de sage krijgen maar die arme chauffeur is nog steeds onderweg -O-

Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 11:10

afkepieteke schreef:
Musk Loire zit in mijn winkelpanden, met de korting van dochorse, en laat ik nu ook net nog supplementen van vitalhorse uit willen proberen en zijn die nu ook nog in de aanbieding bij dochorse...
Zeg mij dat ik het niet moet doen :j

Doen Afke! En wil je als je hem hebt een foto maken op een zwarte? :):)

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 11:13

Hierbij de foto van de Azure suède.
Was ook bang dat hij flets uit zou vallen maar het kleurtje is geweldig!!

Afbeelding

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 11:14

Oeh mijn Ink dekjes worden ook verzameld *\o/* Dan nog wachten op de hypostore bestelling met de azure suede en jade suede. Ben zooo benieuwd, hopelijk komen die ook snel <3

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 11:25

Hier ook al bericht dat mijn gisteravond bestelde sage al verzonden is.