Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lorette_ schreef:Ik had eens dit dekje:
[ [url=m/6xQUTj.jpg]Afbeelding[/url] ]
20+ graden in november met mijn toen nog 4-jarige gup![]()
Dat randje had wat weg van de kleur scarlet. Ik vond het randje van dat dekje al zo heerlijk knal en fout op mijn oranje monster, dat ik laatst de scarlet ineens wilde hebben. Eigenlijk vond ik roze niks op hem, maar ik moest denken aan dit dekje en ik wil af en toe gewoon even iets raars. Maakt me dan even niet uit dat het aan alle kanten vloekt. Ik word er wel blij van op vossems en soms kan ik niet verklaren waarom.![]()
Helaas heb ik nu al een tijd niet gereden en kan ik de PS/ES dekjes niet te paard laten zien. Het is vre-se-lijk nat en ik mag alleen in noodgevallen in de binnenbak rijden. Sowieso niet lessen. We hebben daarom een winterstop ingelast.
_Rosanna schreef:[ [url=m/fWozau.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ChVZbr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb nog foto's van op een vos
Weet zo niet meer wie er om vroeg
vaaleriee schreef:Ik wil mijn ES Amazonite dekje verkopen. Vind m prachtig maar pak toch altijd mn Lemieux dekjes... zonde als die ligt te verstoffen. Alleen kan ‘m nergens online vinden. Iemand een idee wat ik hiervoor kan vragen? Ding is als nieuw.
minetje schreef:Volgensmij doet ps weer hetzelfde met de kleur van het dekje en de bies omgewisseld bij een ander dekje.