Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lorette_ schreef:Ik vind ze fijn om pasvorm en voering. Praktisch onder een monoblad zadel, maar ik heb meer reguliere zadels (slechts 1x single flap) en daar zijn ze net zo fijn bij. Heel prachtig vind ik ze niet, maar ik ga hun eenvoud steeds meer waarderen.
[ [url=m/W4JJHC.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Lorette_ schreef:Ik dacht eerst dat ze groot vielen, maar moest wennen aan de extra lengte omdat ze onder de kogel langs gaan. Mijn vosje heeft een normale maat full. Hij is niet zo groot, maar heeft niet heel elegant beenwerk. Flextrainers maat M zitten net goed (niet te ruim) en hij kan voor maat M en ook maat L support boots om. Zo gek veel scheelt het niet. Ze zijn in breedte super makkelijk te verstellen omdat er geen klittenbandbanen zijn. Je plakt rechtstreeks op de beschermers.
Mijn vosje draagt maat M op de foto van een paar post terug. Dat is navy (werd volgens mij gevraagd).
farahtjuh schreef:ooh heel mooi die plum, staat eigenlijk ook wel op mijn lijstje maar die Midnight Blueow wauw wat een mooie kleur, aah zo veel keuzes,
heb dinsdag mijn gewone zwarte cotton uitgeleend aan onze instructie, ze wilde graag 1 proberen ik ben benieuwd, ook zei miste de bling bling maar die zijn er ook zei ik