[Info] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 21:02

Mooi Hinke! En leuk paard!

Kwetal

Re: [HK] Voor- en nadelen boomloos zadel deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 21:19

Dat ziet er leuk uit! Hot past goed +:)+

Iemand vroeg naar de aanpasbaarheid - Ghost hoef je niet aan te passen, alles is flexibel :)

Castellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 21:48

Wat staat die Ghost gaaf zeg Hinke! Supermooie combi zo met je andere tuig +:)+

Ik hoorde vandaag dat mijn Ghost ook naar mij onderweg is *\o/* *\o/*
Zó benieuwd hoe hij gaat staan en hoe hij in het écht eruit ziet in deze kleuren en materialen, kan bijna niet wachten!!

hinkewal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 22:25

@Marjolein, zeker leuk! Jij ook genoten?

@Dani, Dank je, ze is inderdaad heel leuk :D

@Raya00, Spannend hé... Ken het nog van mezelf... We verwachten wel foto's hoor, zodra hij binnen is. Misschien heb je het al wel in het topic genoemd maar is het me ontgaan, welk model, leer en kleur heb je? Hij is echt superdepuper! Heel licht en toch zo fijn! Een hele vrije zit maar verder toch een stevig zadel... Helemaal top. Voor mij alleen nog wel een beetje een zoektocht met de singel maar daar komen we ook wel uit ;)

Castellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 23:05

Hinke, natuurlijk komen er foto's! :D
Ik heb een ghost roma piccolo in bruin vetleer en zwart nubuck besteld.

Het testzadel in bruin nubuck zag er bij ons zo uit:
Op mijn hafmeisje (voor wie het in eerste instantie bedoeld is)
Afbeelding

Op mijn fjordenman (waarbij het ook gewoon super ligt)
Afbeelding

Dinsdag eind middag komt 'ie aldus PostNL, net op tijd ook nog voor mijn verjaardag ook dus éxtra extra leuk zo!! *\o/*

hinkewal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 23:12

Oh wat gaaf Raya! Staat beide paardjes prachtig! Ik heb ook een piccolo en dan in bruin vetleer :)

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 00:25

LEUK! LEUK! LEUK! *\o/* Mag ik die foto's gebruiken voor Facebook? En eventueel ook op de officiële Ghost pagina??? (jouw cutie-pie Hafje heb ik al Raya :o ) Maar volgens mij de Fjord nog niet. En de "western Ghost met tassen van een stukje terug zou ik ook heel graag willen gebruiken Hinkelwal :j .

Castellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 01:02

Kwetal, och, is het al dinsdag? ;)
Mijn foto's mag je gebruiken voor facebook en de ghost pagina. Als je meer/andere foto's zoekt of zou willen mag je me altijd pb'en.
Leuk dat je cutie-pie-Wente al hebt :) Meer foto's van mij plus mijn twee pony's volgen vást als ik mijn zadel heb :)

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 08:45

Joepie! Ghost Roma Piccolo besteld :D Zwart nubuck zitting en pommel, zweetbladen is zwart vetleer. Nu maar hopen dan de weken omvliegen! :)

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 10:10

Rachel_x schreef:
Joepie! Ghost Roma Piccolo besteld :D Zwart nubuck zitting en pommel, zweetbladen is zwart vetleer. Nu maar hopen dan de weken omvliegen! :)

Bij wie? Rachel? Ik heb hem nog niet voorbij zien komen ;)

Van mij mag dinsdag nog even wegblijven, zo veel te doen!! Maar wachten is erg Raya :D
Kijk maar eens op http://www.ghostsaddle.com - daar staan al diverse foto's van blije gebruikers en daar is heel de wereld blij mee (ze staan ook op Facebook, maar daar zakken ze altijd zo snel naar onderen :( )

Ik zet alle foto's er overigens naamloos op, ook niet altijd welk model (tenzij er weer een leuke staat voor het "modellenboek" - als iemand het liever heeft dat je hoofd er niet op staat, dan fotoshop ik dat er af, of maak de foto kleiner (snij het hoofd er gewoon af :(:) )

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 11:12

Rachel_x schreef:

Whaa gaaf Rachel! :D

draaakje schreef:
Ohh die roze Kifra pad... zo mooi, maar helaas echt even buiten budget.
Is er al een foto van onder een barefoot london van een kifra pad?
En hoe zit het met de kleur, blijft die zo mooi roze? Heel vaak zie je dat lichtroze producten snel wat vager worden.

Ik rij zelf al een aantal maanden met de Kifra-pad. Ik heb hem al op diverse manieren door de wasmachine geslingerd :D Dit geld zowel voor de blauwe als de paarse pad. Ze blijven beide mooi van kleur! Ik heb (nog) geen foto van de pad onder een London maat 1. Hij past overigens wel onder een London maat 1 ;)

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 12:52

Even wat foto.s van mijn stoere ghost !! Mag overal voor gebruikt worden overigens:)

Zit nog btje met pad te martelen omdat ik hem niet zo ver omhoog kreeg.
Dat ik erop zit komt nog ... Moet ffe kijken welke gelukt is ,mijn dochter knipte ze

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 13:24

+:)+ Missanita

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 13:28

Nice!

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 13:59

zit ie niet te ver naar achter op de eerste foto?
ik heb hem geloof ik wel wat(iets) naar voren gelegd uiteindelijk, leek me beter liggen.
maar als ik dan weer aan de voorkant de pad omhoog trok, was ie weer naar achter haha

heb naar het rijden het klittenband nog wat verder uit elkaar gehaald, zal even zweetafdruk foto`s leveren ;)

de kids vonden hem ook lekker zitten haha
de derde wou niet bij op de foto ;)
Afbeelding

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 14:17

bijdeze de zweetplekken

ik heb niet super veel gedaan maar goed miss ffe een idee.
voor mijn idee , ligt ie iets te strak aan de zijkant schoft , ik heb na het rijden de kussens voor wel wat breder gezet zie laatste foto`s .maar goed miss ligt dat aan de inlagen van de pad, dat ze een fractie dunner kunnen ofzo

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 14:38

De inlagen zijn de laatste tijd wat aan de dikke kant - dat klopt. Ligt hij heel strak aan de voorkant? Of kan je je hand er nog tussen doen? (en klaagt je paard?) Meer zweet aan de randjes zie je vaak - daar schijnt alles wat meer te bewegen en dat zweet het harder.

Wat flauw dat nr. 3 er niet bij wilde - dit is best een lief plaatje zo met de kindjes er bij

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:30

Langs de zijkant schoft vind ik hem wat aan de strakke kant, ziez vind het wat strakkig maar liep verder goed. Ik denk mede doordat ie nieuw is natuurlijk en nog moet vormen.
Ik ben benieuwd hoe hij morgen zit aangezien ik kussens nu verder uit elkaar heb gedaan.
ik heb nog wel een hkm protector pad met memory foam inlages liggen wellicht kan ik dat een x proberen . Of zijn dat te weinig inlages voor ghost zit er ook een soort van vps in ?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:38

Mooie Ghost komen voorbij hoor, en gave paardjes, en leuke combinaties... wat zit die van jou al in een mooi strak zomerpak zeg Missanita :oo

Heb ik nog nog niet genoeg gepoetst door tijd- en slaapgebrek met die kleine :o
Of loop jij gewoon een beetje voor :P

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:52

Hier zijn ze ook nog niet door hun winterhaar heen hoor..

Heel mooi de ghosts die voorbij komen

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 16:30

Ja ik ben vrees ik paard verslaafd... Sta der altijd op te boenen haha bedankt voor het compliment
hij staat alweer poosje deken loos overigens en niet geschoren van`t winter misschien dat het daarvan komt /3

gaat alles goed pmarena? met jezelf en de kleine

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 18:14

Net na rijden met de cheyenne zag ik wel dat bij stijgbeugel ophanging grote droge plekken waren.
Wel echt grote plekken... Ruggengraat droog.
Zorgelijk? Er zitten dunne inlagen in de pad, is testzadel..

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 18:53

missanita84 schreef:
Langs de zijkant schoft vind ik hem wat aan de strakke kant, ziez vind het wat strakkig maar liep verder goed. Ik denk mede doordat ie nieuw is natuurlijk en nog moet vormen.
Ik ben benieuwd hoe hij morgen zit aangezien ik kussens nu verder uit elkaar heb gedaan.
ik heb nog wel een hkm protector pad met memory foam inlages liggen wellicht kan ik dat een x proberen . Of zijn dat te weinig inlages voor ghost zit er ook een soort van vps in ?

Ja, hij moet zich nog vormen, dat klopt. Let je op dat hij niet op de schoft zakt doordat de kussens verder uit elkaar zitten?
Proberen met een andere pad kan altijd - Ghost heeft tenslotte kussens (bij Barefoot zijn die ingebouwd en dan noemen ze dat VPS) Gewoon even kijken hoe het dan ligt. (en voelt)

Scheren en dekens??? Joh, hij heeft een geweldige jas - dat is allemaal niet nodig hoor!!! :D

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 19:14

Kwetal bedankt ! Ga ik morgen proberen met het hkm pad. Ik zal goed op de schoftvrijheid letten. Ben ik weer wat wijzer wbt vps en ghost ;)
Eindelijk geen zere rug meer na het rijden , daar word ik vrolijk van ook... Tot nu toe zeeeeeer positief

Dekentje heeft ie in de winter altijd op (regenjas) scheren heb ik int verleden x gedaan maar niks voor mij dat gehannes met dikke en dunne dekens..

Moet opletten dat ik zijn vel er niet afborstel haha...

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 19:36

:brr: :)