Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vonneke schreef:Een drukplek op de schoft? Dan ligt je zadel wel heel vast erop. Niet gezien?
Alice13 schreef:Zou eerst je zadel na laten kijken mocht zadel echt te nauw zijn lijkt me gelpad het alleen maar kleiner maken op dit moment.
Ik zat gisteren als god op me paard voelde geweldig ben mega happy met me zadel. En me paard geloof ik ook
Bettine schreef:vencedor schreef:Mijn ervaring is wel als je je custom zadel laat nakijken door andere zadelmakers dat ze hem nogal affikken.
Net zoals ieder ander zadel dat je door een nieuwe/andere zadelmaker laat bekijken
Sonja_vR schreef:ik wilde net zeggen... er zijn er nogal wat die er een handje van hebben om het werk van een ander sowieso af te kraken.
of erger nog, hun eigen werk goed te praten met onzin omdat ze anders moeten toegeven dat ze fouten hebben gemaakt.
Blingh schreef:Alice13 schreef:Zou eerst je zadel na laten kijken mocht zadel echt te nauw zijn lijkt me gelpad het alleen maar kleiner maken op dit moment.
Ik zat gisteren als god op me paard voelde geweldig ben mega happy met me zadel. En me paard geloof ik ook
Ik heb het ook niet over een gelpad. Maar over een drukpad