Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sydney_Zorro schreef:Zoals beloofd foto’s te paard van de magenta. Absoluut mijn nieuwe favoriet
[ [url=m/SisIb5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Y0lQlW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KzvC0M.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Nicky schreef:Ziet er mooi uit! Vandaag Flash sale bij Kavalio: https://kavalio.de/flash-sale/?sPartner ... k=91362183
lies schreef:Ooh, die new maroonStaat echt prachtig!
Ik heb 'm nog steeds niet gekocht, twijfel omdat ik de lussen niet kwijt kan vanwege het monoblad, maar ik zie dat jij ze wel vast hebt. Doe je ze aan de beugelriemen dan?
Texas02 schreef:Ik zag vorige week bij iemand van stal dat zij de lussen gewoon daar tussen legt, waar annaxmaex ze ook heeft. Niet vastgemaakt ofzo. Ik heb er niet op gelet of ze nog net zo zaten toen ze klaar was met rijden. Maar ik neem aan dat ze dat dan vaker doet.
absque_dubio schreef:Texas02 schreef:Ik zag vorige week bij iemand van stal dat zij de lussen gewoon daar tussen legt, waar annaxmaex ze ook heeft. Niet vastgemaakt ofzo. Ik heb er niet op gelet of ze nog net zo zaten toen ze klaar was met rijden. Maar ik neem aan dat ze dat dan vaker doet.
Dit doe ik ook, ondanks dat ik geen monoblad heb. Gewoon te lui om ze vast te maken oid. Ze blijven prima liggen dan!
Kimley schreef:Ik wou wel graag het rode valentijn dekje.. maar die prijs.. wauw