Ballard_L schreef:Dit is een vergelijking met de monaco blue en morrocan blue
[ [url=m/cOLKbF.png]Afbeelding[/url] ]
Ik had dit niet moeten zien (alhoewel ik er zelf ook naar op zoek was

Deze komt op de bestellijst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stal_Fiore schreef:Wat ontzettend mooi Coshina! Het is steeds dezelfde frontriem maar met andere drukkers erop?
Danique_G schreef:Plop1997 schreef:
Hehehe of je besteld de trui in een maat L als zijnde, kijk een kado en steelt hem vervolgens zelf terug.
Meid, jij bent echt een genie!!!!
Danique_G schreef:Je hebt een goeie vent gescoord Plop!
Bij mij geen set foto met knol. Misschien dat ik het even op m’n knol gooi maar geen rij foto nog helaas
Ania schreef:maessie schreef:Ik twijfel of ik hem vanaf zal bestellen of dat ik de Equito Pool Party neemBeide heel mooi, ES vind ik toch nog net iets betere kwaliteit al is Equito ook top. Maar ik vind ES fijn omdat ze nog net iets dikker zijn en sneller weer droog zijn. Alleen de rand van de Equito kon wel eens nog mooier zijn.. Lastig.. Ik heb nog wel een 15% kortingscode van ES, als het goed is doet die het nog..
Ik dacht aan mijn grijze PS of Sweden Willow shirtje erbij, ik hoop dat hij niet te licht is. We zullen zien, eerst maar eens beslissen of het de ES wordt..
Ooh definitly de Es dan!!![]()
Hmm ik had eerst code moeten speuren voor ik besteld had geloof ik
Ja ik bood er nog een aan van 25% anderhalve pagina terug.
_MelisS schreef:Website is https://www.braidofrevolution.nl
Je koopt een kale frontriem, dat is dus een frontriem met alleen lege drukknopen. En op de website kun je dan allerlei soorten stenen erbij bestellen!
Die kun je er dus super makkelijk vanaf halen en er weer opklikken!
Matchend aan al je setjes!
[ [url=m/INhjQn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NH2Up0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/x3BD20.jpg]Afbeelding[/url] ]