Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bliksemflits schreef:Zijn er hier trouwens ook mensen die ervaring hebben met de springschoenen van lemieux?
Ik zoek een paar goede voor de cross namelijk!
Sanne96 schreef:Nicole schreef:Ik ben echt Loire Musk fanwat een prachtig dekje! Ik vind vooral mooie oud roze kleur met vleugje grijs tint erin
Zou de Musk mooi staan op een schimmel met een bruin zadel?
Nicole schreef:Janntjuh schreef:Kijk ik even een dag niet op bokt, heeft iedereen de nieuwe dekjes binnen! Wat staan ze mooi![]()
Ik heb helaas helemaal geen bericht meer gekregen van Hypostore, terwijl hij op 12 maart stond. Denk niet dat ik hem morgen binnen krijg![]()
De ink blue van Agradi staat nu op 12 tm 15 maart.
We hebben 10 pallets vol binnen gekregen, we zijn super druk om zo snel mogelijk te verwerken maar het is echt een BEHOORLIJKE klus. Morgen komen nog paar pallets binnen (joepie) alle orders die eruit komen worden direct verstuurd. Hopelijk dat morgen weg gaat. Je kan me eventueel je order nummer geven kan even inzien voor je.
ava_krause schreef:I LOVE SAGEVandaag op Liam gehad en het staat prachtig, super kleur! In kunstlicht/donker is de kleur wat blauwer, in daglicht groener. Echt mooi.
[ [url=m/qIfXsy.jpg]Afbeelding[/url] ]
filou schreef:Maartje_M schreef:Ik kan de suède morgen wel op een schimmel (Welsh a pony) leggen, maar heb er geen bruin zadel bij
Edit, ik kan musk en sage ook op een palomino leggen mocht iemand dat willen zien
Toevallig ook een vos in de buurt om de musk even op te leggen?![]()
Granoek schreef:Ik heb bruin, vos, zwart, blauwschimmel en na dit weekend bruinschimmel in de aanbieding om kleuren op te testen, maar er is hier zeker niemand die al een ink blue op een blauwschimmel heeft en een foto wil maken?asking for a friend