Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
meiske1577 schreef:Ik heb de snugboots en achter de flextrainers. Ik heb ze nu een ruim half jaar en helaas gaan ze nu al kapot, bij de snugboots vallen er gaten in de mesh stof om de kogel, onder het verharde deel, en de flextrainers laten los bij het stiksel op het leer en ook de voering gaat kapot...
Ik kijk nu voor iets stevigers, maar wel luchtig en liefst achter het hele been bedekkend.
Iemand tips?
Capriootje schreef:https://www.horze.nl/pees--%26-kogelbes ... l?color=BL
Deze, in verschillende uitvoeringen/sluitingen en nu dus aantrekkelijk geprijsd!
Tessaaa schreef:Ik heb vandaag de Derby Pro binnen gekregen. Ik heb al de Snug boots waar ik zeer tevreden over ben. Deze heb ik in maat M, Derby Pro zodoende ook in M besteld. Maar zijn veel te klein. Van de week maar even ruilen voor een L. Ze lijken heel erg op de Snug boots, maar dan met klittenband en ventilatiegaten.
Jaime_ schreef:Nieuwprijs is dacht ik 85-90,- voor de voorbenen. Je hebt ze ook voor achter, maar ik heb in eerste instantie enkel de front gekocht.
Ik heb normaal altijd maat M van Veredus en ook deze in maat M genomen en volgens mij vallen ze hetzelfde als mijn andere Veredus beschermers.
Mijn ponies hebben korte dikke pootjes, dus qua lengte is M goed voor ze, maar dan zijn ze in de omvang altijd net aan, maar deze vallen goed om het been, ik heb ze wel altijd een nachtje om dikke tafelpoten zitten zodat het elastiek wat uitrekt omdat ik er niet van houd als het te strak om de benen sluit. Pony op de foto is 1.55.
Er zit geen verharding aan de binnenkant, daarvoor gebruik ik zelf de Veredus Carbon Vento.
Ben ook benieuwd of ze warm worden, het is geen echt schapenvacht maar "save the sheep" een nieuw soort kunstschaap (artificieel bont) wat o.a. door Veredus en Kentucky (die hebben iets soortgelijks) gebruikt wordt, ik houd niet van kunstvacht omdat dat normaal altijd heel warm wordt, maar ik las hier internationaal goede verhalen over, dus ze leken mij het proberen waard. Ze zijn hierdoor ook gewoon goed wasbaar en hoeven niet met speciaal wasmiddel gewassen te worden.
Over dat artificiële bont is hier meer te lezen: http://blog.dochorse.nl/nieuws/exclusie ... -kentucky/