Misschien rare vraag maar waar, welke site kun je de wow dekjes vinden? Ik wist namelijk helemaal niet dat er wow dekjes bestonden
Needje
Geplaatst: 03-03-11 19:24
Remember, mijn 17 inch dekje is wat lang van achter voor mijn 16 inch. Verder zit ie als gegoten. En hij lag echt super. Mooi de schoft vrij en niet schuiven. Hier wil ik er meer van!!
Kleine 40 euro. Tegenwoordig een (helaas) vrij normale prijs. http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... ssuur?N=15 Ik zie hier nog veel belachelijkere prijzen bij staan. En deze dekjes liggen minder fijn als de Wow dekjes.
Is geen te gekke prijs, inderdaad genoeg andere merken dekjes die nog duurder zijn. Dus ze liggen erg fijn onder het zadel? Ik wordt teruggebeld door de fitter voor mijn zadelcheck dan zal ik eens kijken of hij ze heeft, en anders misschien op Equitana!
Mocht er iemand interesse hebben, ik heb een fore girth te koop
Wil je mij een pb sturen met de prijs? en past dit onder alle wow zadels? volgende week komt de fitter en misschien heb ik er 1 nodig omdat mijn zadel net een paar cm. verschuift tijdens het rijden. Mocht het opgelost moeten worden met een fore girth dan ben ik benieuwd wat de nieuwprijs is en wat jij vraagt, want dan is het misschien wel interressant.
angeliquer
Geplaatst: 04-03-11 22:58
Hoi ,
je hebt een pb. Of het onder alle zadels past durf ik niet te zeggen maar denk het wel en het helpt echt goed tegen het schuiven ! ben benieuwd wat de fitter zegt
Maris
Geplaatst: 05-03-11 11:57
Kaspar schreef:
Waar kan ik een foto van alle wow dekjes zien?
Foto van ALLE wow dekjes ? Volgens mij zijn ze er alleen maar in wit en zwart .....
Ziet er echt super comfortabel uit! Past het zadel zonder teveel aanpassingen goed op al je paarden?
Tot nu toe wel Rijd er ook verschillende paarden mee, geen probleem! Heb een vrij brede Wow, dus voor smallere paarden kan ik dat met een bontje/gelpad vaak wel opvullen.
Misschien is het verstandig om de reacties op het verdrietige nieuws hier neer te zetten [IM] Dag lieve Blacky, mijn oogappel... Voor dat ze dit topic op slot gooien.
Dit zadeldek lijkt me ook nog goed geschikt voor paarden met een hoge schoft. Ziet er ook dun uit, dus ideaal voor onder een WOW te leggen. Alleen kost dit dek wel 64 EUR ! Hebben de WOW-zadeldekken ook zo'n 'voorgevormde schoft'?