Krijg de onderste 2 riempjes niet dicht, was er zo blij mee. Voor een mooi prijsje op de kop getikt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
annikavolder schreef:Ik heb de sage Loire CC en baselayer met korte mouwen bij de lokale ruitersportzaak besteld. Gun hun meer de omzet dan de grote online winkels momenteel.
ava_krause schreef:Ik post vanavond een giveaway op mijn instagram: @a.kr.dressage
Je kan musk of sage winnen. Als je nou heel origineel bent en meedoet kan ik iemand van jullie uitkiezen als winnaar
..

ava_krause schreef:Ik post vanavond een giveaway op mijn instagram: @a.kr.dressage
Je kan musk of sage winnen. Als je nou heel origineel bent en meedoet kan ik iemand van jullie uitkiezen als winnaar

) ook verliefd geworden op dit merk
en inmiddels in het bezit van de Carbon Mesh grey en de Chili red suede. De ink blue suède is onderweg en de sage zit in een winkelmandje.
Janntjuh schreef:Kijk ik even een dag niet op bokt, heeft iedereen de nieuwe dekjes binnen! Wat staan ze mooi![]()
Ik heb helaas helemaal geen bericht meer gekregen van Hypostore, terwijl hij op 12 maart stond. Denk niet dat ik hem morgen binnen krijg![]()
De ink blue van Agradi staat nu op 12 tm 15 maart.
) alle orders die eruit komen worden direct verstuurd. Hopelijk dat morgen weg gaat. Je kan me eventueel je order nummer geven kan even inzien voor je.