Zag net op instagram en in het lookbook de nieuwe kleuren voorbij komen en ik mort zeggen.. ik ben verliefd!!! Vooral blueberryEindelijk ook geel heheIk kan helaas geen foto’s plaatsen..
Taat2001 schreef:Zag net op instagram en in het lookbook de nieuwe kleuren voorbij komen en ik mort zeggen.. ik ben verliefd!!! Vooral blueberryEindelijk ook geel heheIk kan helaas geen foto’s plaatsen..Waar op insta?
witroosje schreef:Taat2001 schreef:Zag net op instagram en in het lookbook de nieuwe kleuren voorbij komen en ik mort zeggen.. ik ben verliefd!!! Vooral blueberryEindelijk ook geel heheIk kan helaas geen foto’s plaatsen..Waar op insta?Op het verhaal van PS zelf. Overigens alleen van de blueberry
Thanks! Wederom niet echt mijn kleren dus wel goed voor de portemonnee weer!Hoop dat ES of PS nog is een hele felle geel uit gaat brengen!
witroosje schreef:Shirt van Krämer is echt PERFECT [ [url=m/7AlRrW.jpg]Afbeelding[/url] ] Hoe valt de maat?
Maat valt gewoon normaal Ik heb al eerder kleding van Felix Buhler gehad en altijd heel tevreden mee geweest
witroosje schreef:Maat valt gewoon normaal Ik heb al eerder kleding van Felix Buhler gehad en altijd heel tevreden mee geweest Fijn om te weten! Dankje!
Eindelijk een foto weten te maken van mijn steel blue set Het is nog geen hele goede foto, maar ben er toch blij mee!
Ooh die Blueberry is ook gaaf van PS! Slecht voor mn pinpas.... Walnut en Charcoal staan al op mn wenslijstjeLeuke set Janera. Staat goed
Romanoff schreef:Ooh die Blueberry is ook gaaf van PS! Slecht voor mn pinpas.... Walnut en Charcoal staan al op mn wenslijstjeLeuke set Janera. Staat goedBlueberry??? Waar kunnen we die zien?
Jenara schreef:Eindelijk een foto weten te maken van mijn steel blue set Het is nog geen hele goede foto, maar ben er toch blij mee![ [url=m/bHTOLT.jpg]Afbeelding[/url] ]Heel mooi!!
Stal_Fiore schreef:Jade staat erg mooi!Hier de olive op mijn hafje [ [url=m/VjBrLD.jpg]Afbeelding[/url] ]Zie deze nu pas, maar staat echt super op een haf!
Mijn knappe vosje in de steel blue Van de ps of sweden komt sowieso de vanilla Ben heel benieuwd naar de nieuwe kleuren van equestrian Stockholm
amber510 schreef:[ [url=m/fEVBxK.jpg]Afbeelding[/url] ] Mijn knappe vosje in de steel blue Van de ps of sweden komt sowieso de vanilla Ben heel benieuwd naar de nieuwe kleuren van equestrian StockholmGaaf!Komen ze alweer met nieuwe kleuren? dat heb ik helemaal gemist?
Hoe zit dat nou met ES bij Divoza? Want ze hebben wel een paar kleuren, maar er staat niet bij welke kleuren dat zijn en de prijzen zijn ook anders
anoukwendy schreef:Gaaf!Komen ze alweer met nieuwe kleuren? dat heb ik helemaal gemist? En ze gaan doooooooooorrr moneymoneymoney.