Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kitty_ schreef:pleiada schreef:Ja inderdaad Mayflower..
Als de kifra pads kwalitatief net zo goed zijn als christ of mattes vind ik het niet duur..Je hebt van fra ook van die pads met lamsvel,maar daarvan is het wol weer veel slapper en dunner..
Ik zou zeggen; mocht je eens in de buurt van Arnhem zijn dan nodig ik je van harte uit om een pad in levende lijve te komen voelen en ervaren![]()
Billy20 schreef:Ik zie net dat de Ghost Dressage niet meer beschikbaar is bij Skyriding. Blijkbaar lost mijn probleem zichzelf op.
@Buitenzinnig: Of kun jij nog aan dit zadel komen?
Kwetal schreef:Billy20 schreef:Ik zie net dat de Ghost Dressage niet meer beschikbaar is bij Skyriding. Blijkbaar lost mijn probleem zichzelf op.
Er zijn mooie nieuwe dressuurversie's van de Ghost.... ook verkrijgbaar in België (sorry BuitenZinnig)
Kitty - ik heb een foto van jouw pad op mijn site staan (als je het niet erg vindt) indien wel, pulk ik hem er weer van af
Anoniem schreef:Een zadel zonder vps maar wel met heavy duty inlages....is dat wat?
Rijd wel meestal 3x per week met zadel, soms lange ritten....wel regelmatig stukken stap (en ernaast bij lange ritjes zeker)
Kwetal schreef:Billy20 schreef:Ik zie net dat de Ghost Dressage niet meer beschikbaar is bij Skyriding. Blijkbaar lost mijn probleem zichzelf op.
Er zijn mooie nieuwe dressuurversie's van de Ghost.... ook verkrijgbaar in België (sorry BuitenZinnig)
Kitty - ik heb een foto van jouw pad op mijn site staan (als je het niet erg vindt) indien wel, pulk ik hem er weer van af