Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saaams schreef:Ik ben inmiddels op zoek naar een passend springzadel voor mijn pony. Inmiddels al een aantal afspraken staan voor pas sessies met merken. Maar tijdens een examen zadelmaker waar mijn pony demopony speelde wees iemand mij op het merk Wow. Nu neemt de dame van HorseScan contact met mij op binnenkort.
Alleen zag ik op de website dat een pas sessie €250 kost. Kan iemand mij vertellen of dit altijd zo duur isDat is wowveelgeld
Saaams schreef:Bedankt voor je reactie. Ik wil graag kijken of wow de oplossing is voor ons probleem en voor de bouw van mijn pony. Maar ik vind dat bedrag wel een beetje gekkenwerkmaar ik zal het voor de zekerheid even navragen als ze belt.
Heeft er iemand hier ervaring met een wow springzadel?
Maris schreef:Saaams schreef:Bedankt voor je reactie. Ik wil graag kijken of wow de oplossing is voor ons probleem en voor de bouw van mijn pony. Maar ik vind dat bedrag wel een beetje gekkenwerkmaar ik zal het voor de zekerheid even navragen als ze belt.
Heeft er iemand hier ervaring met een wow springzadel?
Houd er dan ook rekening mee dat je elke keer als de fitter moet komen ook een behoorlijk bedrag kwijt bent. Ik was altijd rond de 100 euro kwijt ( wel incl reiskosten ) voor een beetje lucht bijpompen. En dat moest 2 keer per jaar omdat mijn paard van vorm veranderde door wel of niet op gras lopen.
Wow is geen goedkoop zadel in aanschaf en ook niet in onderhoud.
Saaams schreef:Ik vind de prijs van het bijvullen/aanpassen/controle niet zo schrikbarend. Ik betaalde nu ook €85 en dan verdween het wol zeer snel aan 1 kant ook nog is uit het zadel ivm de asymmetrie van mijn pony.
Het gaat mij er gewoon om dat ik de pas sessie flink aan de prijs vind. Maar wellicht omdat ik de zadelpasser al gesproken heb is er over de prijs te praten. Ik wil graag betalen voor kwaliteit. Maar zo blijft er wel minder geld over voor het juiste zadel. Want ik heb nog nooit kennis gemaakt met Wow. Straks bevalt het niet en ben ik wel €250 kwijt.