Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Farjen schreef:Ja dekjes zijn echt een ramp... Ik heb Lemieux dekjes waar een 2tal keer mee gereden is, die doe ik echt niet weg voor 20 euro. Zo kreeg ik een bod voor een ES dekje van 50 inclusief verzending, ik heb er nieuw 100 euro voor betaald en 2 keer gebruikt en netjes gewassen. Voor dat geld hou ik ze liever![]()
Maar die grote kortingen inderdaad zorgen ervoor dat mensen liever 20 euro meer betalen voor een nieuw dekje. Kleuren zijn ook minder exclusief want de meeste komen wel een keertje terug en blijven langer beschikbaar.
ik koop ook zelf zelden tweedehands, ik ben zelf echt mega zuinig op mijn spullen en als ik iets verkoop is het echt als nieuw. Maar mensen hebben vaak een andere "standaard" dan mij waardoor een aankoop vaak teleurstellend is![]()
upendo schreef:Eerlijk haf_woezel?
Ik had je een berichtje gestuurd voor je dekje, maar het trekt mij niet dat ik moet bieden en dat je eigenlijk aandringt op verkoop met peeskappen.
Ik geef ook niet meer dan 40 inclusief uit aan tweedehands dekjes, want als de ene verkoper niet akkoord gaat doet de ander dat wel. Overaanbod.
xRoossie95 schreef:Gisteren met de Adour op equiday gereden. Blijft toch echt wel een van m'n favorieten in combinatie met m'n zadel![]()
[ Afbeelding ]
Belker schreef:xRoossie95 schreef:Gisteren met de Adour op equiday gereden. Blijft toch echt wel een van m'n favorieten in combinatie met m'n zadel![]()
[ Afbeelding ]
Ik had je gezien. Wat voor zadel heb je?
Knap wat je gedaan hebt met al die mensen.
upendo schreef:Eerlijk haf_woezel?
Ik had je een berichtje gestuurd voor je dekje, maar het trekt mij niet dat ik moet bieden en dat je eigenlijk aandringt op verkoop met peeskappen.
Ik geef ook niet meer dan 40 inclusief uit aan tweedehands dekjes, want als de ene verkoper niet akkoord gaat doet de ander dat wel. Overaanbod.
xRoossie95 schreef:upendo schreef:Eerlijk haf_woezel?
Ja voor mij hetzelfde inderdaad
Haf_Woezel schreef:upendo schreef:Eerlijk haf_woezel?
Hoi, Jammer dat je dat niet zo leuk vind, langs mijn kant wordt dat gevraagd omdat ik al niet meer goed weet wat je kan vragen want zo weet ik meteen wat jij het nog waard vind. Ervaring leert mij net dat als ik een prijs zeg ik vaak geen reactie meer krijg.. maar nu is het omgekeerde dan net zo, dus weet ik zelf ook niet meer wat goed is.![]()
Ik leg het zelfs bijna uit dat jij een bod kon doen en dan kan ik zien of ik me erin vond.
Als je nu gewoon een bod gedaan had wat jij vond dat het waard was en geantwoord had dat jij geen interesse hebt in de beschermers had ik er nog op kunnen inspelen en je tegemoet komen..
Want ik zeg dat “als het moet het zonder beschermers kan maar dat het zonde is omdat ze er mooi bij passen”…
Maar ik lees dat nu hier… in mijn ogen heb ik niets fout gedaan behalve net het voordeel in jou kamp te leggen.
Dan spijt het me dat het fout aangekomen is.
Was heel gemoedelijk bedoeld. Maarja.