Sky_As schreef:Nou, tot nu toe erg blij hier. Van de week singelstoten naar voren laten zetten, en een andere singel, en het lijkt echt al een hele verbetering.
Misschien zijn we nog niet daar waar ik naar toe wil, maar een nieuw zadel is nu ik zelf niet kan rijden gewoon even geen optie, en dit ligt nu echt meer dan acceptabel.
Vandaag met longeren bleeft het zadel echt al heel goed liggen, en schijft nagenoeg niet meer naar voren. Door zijn bouw zul je het zadel nooit daar kunnen leggen waar je het het liefste zou hebben, want daar gaat het gewoon nooit blijven liggen. Maar voor nu, ben ik echt blij
Foto's:
[ [url=m/RMHMBK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gJVf3K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze singel is echt nog te kort! Ik zou 15 cm langer gaan.
Fijn dat de stoot naar voren plaatsen geholpen heeft.
Ik ieder geval zit het brede stuk van de gespen nu ook op een vrij beweeglijk deel dus de kans dat het been daar teveel tegenaan komt is aanwezig. Ben benieuwd naar een wel aangesingelde foto in ieder geval! Wellicht scheelt het wat.
Hij liep ook ineens uit zichzelf met zijn hoofdje omlaag terwijl hij normaal het liefste met zijn hoofd in de lucht loopt. Het kan haast geen toeval zijn. Enige is dat de singel die ik had 70 cm is, aangesingeld kreeg ik er nog bijna een platte hand tussen maar toen we terug kwamen van de rit kon ik er een flinke vuist tussen steken
), met zijn voorbenen wat hoger (in het stro) met rechtsachter op rust hooi te eten van de grond. Relaxed/voldaan. Dit is niet hoe hij actief/normaal staat nee
(hij is helemaal gezond verder
) Maar ik ben wel benieuwd wat jullie eerste gedachte was bij die foto dan?
bedankt Daphara.