Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Colinda20 schreef:Zijn deze dekjes te vergelijken met de pasvorm van eskadron?![]()
Vind ze zo gaaafmaar op haar ligt tot nu alleen de eskadron goed
witroosje schreef:Ik ben toch wel echt zeer teleurgesteld in de kwaliteit van de coltruien van ES zeg... Die van de Olive heb ik best vaak gedragen al, ook gewoon als normale kleding, en de rek gaat er echt uit. Tis echt zo'n lubbershirtje nu... Hebben meer daar last van?
Nettie007 schreef:witroosje schreef:Ik ben toch wel echt zeer teleurgesteld in de kwaliteit van de coltruien van ES zeg... Die van de Olive heb ik best vaak gedragen al, ook gewoon als normale kleding, en de rek gaat er echt uit. Tis echt zo'n lubbershirtje nu... Hebben meer daar last van?
Ik heb de sweater van ES in Marokko blue en die lubbert inderdaad ook. Het bordeaux rode vest zit daarentegen nog wel goed maar ik ga niet weer kleding van ES kopen.
@magootie: lijkt super mooi
witroosje schreef:Ik ben toch wel echt zeer teleurgesteld in de kwaliteit van de coltruien van ES zeg... Die van de Olive heb ik best vaak gedragen al, ook gewoon als normale kleding, en de rek gaat er echt uit. Tis echt zo'n lubbershirtje nu... Hebben meer daar last van?
Maanlicht schreef:witroosje schreef:Ik ben toch wel echt zeer teleurgesteld in de kwaliteit van de coltruien van ES zeg... Die van de Olive heb ik best vaak gedragen al, ook gewoon als normale kleding, en de rek gaat er echt uit. Tis echt zo'n lubbershirtje nu... Hebben meer daar last van?
Even een mail sturen?
Ik had gedoe met een rijbroek en dat hebben ze heel netjes afgehandeld.