bamsy schreef:Mijn nieuwe zadel met het peacock dekje! Nu al helemaal verliefd op het dekje dus zullen er nog wel een paar volgen![]()
[ [url=m/h06FPH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een prachtige kleur met de zon zo erop

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
MoniekV schreef:bora schreef:Ik moet in de vaardigheid soms behoorlijk kort draaien met een wagen erachter. En ik heb ze meestal vierkant op schroeven / kalkoenen staan. dus wat zou dan het beste beschermen.
Dan zou ik cross beschermers nemen
marleen_a_a schreef:Heb ik eindelijk de moed bij elkaar geraapt op mijn eerste lemieux dekje te bestellen staat er bij divoza :
levertijd:niet op voorraad
Wacht op leverancier.
![]()
Iemand een idee hoe lang dat duurt?
Capriootje schreef:marleen_a_a schreef:Heb ik eindelijk de moed bij elkaar geraapt op mijn eerste lemieux dekje te bestellen staat er bij divoza :
Wacht op leverancier.
![]()
Welke wil je hebben? Ik bestel deze week nog in Engeland, kan kijken voor je of hij daar wel op voorraad is. Bij Divoza kan lang duren, als je geluk heb 2 weken gok ik.
marleen_a_a schreef:Heb ik eindelijk de moed bij elkaar geraapt op mijn eerste lemieux dekje te bestellen staat er bij divoza :
Wacht op leverancier.
![]()
LauraO schreef:marleen_a_a schreef:Heb ik eindelijk de moed bij elkaar geraapt op mijn eerste lemieux dekje te bestellen staat er bij divoza :
Wacht op leverancier.
![]()
Volgens mij is dit met praktisch alles op de site vandaag. Heb zojuist ook iets besteld, maar bij bijna alle producten die ik bekeken heb stond dat je het kon reserveren...![]()
De caramel hierboven vind ik erg mooi staan, had verwacht dat die meer mosterdkleurig was, maar is in het echt dus wel chique
Lizzyy schreef:DatBenIkNou schreef:[ [url=m/o85ynW.jpg]Afbeelding[/url] ]
De nieuwe caramel. Vind hem zelf erg chique!
Deze lijkt zo wel heel erg op de beige! Dacht dat de caramel meer “geel” was
ittheclown schreef:Le mieux staat al zo lang op mijn verlang lijstje maar ik twijvel echt enorm over de maat. Ik heb een wat korter vallen 17,5 zadel namelijk een tekna dressuur zadel alleen zijn de zweetbladen dus wel langer. Daarbij heb ik een korte powny .. hij is namelijk een ijslander. Heeft iemand enig idee of de kleinere maat zou passen kwa zweetblad lengte ? Of gaat dat hem niet worden en moet ik voor een full gaan met het gevaar dat het op mijn powny op een deken lijkt ?
Voor de beeld vorming hier met een scapa dekje [ [url=m/gJDuim.jpg]Afbeelding[/url] ]