Safiera schreef:Oehh tof!
(ik herinner me een puppy-topic van dat paardje geloof ik, tof om nu de complete set met ruiter te zien)
Wat leuk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Oeh superleuke foto zo zeg, staat echt gaaf!
Ruiter heeft wel betere heupen dan ik, bij mij zou de boel echt op slot schieten als benen zo naar achteren lagen...welke wrongpositie is dit nu Kwetal? Is dat die wat rechtere wrong zeg maar, dat die andere wat meer ruimte biedt omdat die wat schuiner staat?
pleiada schreef:Ziet er erg comfortabel uit het velzadel![]()
Die kifra pads zien er ook erg mooi uit![]()
Valt jullie ook op dat de barefoots op marktplaats momenteel voor behoorlijk wat geld worden aangeboden?Er is iemand die ze koopt en dan weer voor aardig wat meer verkoopt..Nu zag ik een barefoot nevada zonder VPS die zij had verkocht weer te koop staan voor nog weer meer geld..550 euro voor een nevada zonder vps,haha duur of niet!?
Pippaa schreef:Ik heb die verkoper inderdaad ook gezien. De goedkope zadels van "particulieren" zijn zo van marktplaats af en een dag later zie je ineens hetzelfde zadel, vaak gepoetst, voor heel wat meer erop staan. Ach, ieder zijn ding toch. Ik zou er alleen niet intrappen![]()
Ik heb mijn moosgummi inlages binnenHopelijk kan ik binnenkort uren met mijn paardje over het strand rijden
*off-topic: we verhuizen binnenkort namelijk naar Zeeland!*
pleiada schreef:Ja inderdaad Mayflower..
Als de kifra pads kwalitatief net zo goed zijn als christ of mattes vind ik het niet duur..Je hebt van fra ook van die pads met lamsvel,maar daarvan is het wol weer veel slapper en dunner..
Marcella schreef:pleiada schreef:Ja inderdaad Mayflower..
Als de kifra pads kwalitatief net zo goed zijn als christ of mattes vind ik het niet duur..Je hebt van fra ook van die pads met lamsvel,maar daarvan is het wol weer veel slapper en dunner..
Moet zeggen dat ik de dikte van mijn fra pad ook el even goed vind als de mattes. Heb beide trouwens.
pleiada schreef:Ja inderdaad Mayflower..