Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris schreef:Je hebt zo een mega holle rug idd. Kan dan niet gewoon de lucht wat veranderd worden in de kussens ? Misschien dat je omdat de lucht niet goed is wel zo zit ??!
Seven schreef:ziet er goed uit remenber je trekt je heup en kont wat op maar verder je zweet blad lijkt wel heel kort
Needje schreef:Nou ik vin het vervelender dat mijn riemen niet helemaal gelijk zijn qua gaatjes. Scheelt bijna een cm links en rechts. Niet erg handig. En vergeten te melden toen de fitter er was.
Remember schreef:Maris schreef:Je hebt zo een mega holle rug idd. Kan dan niet gewoon de lucht wat veranderd worden in de kussens ? Misschien dat je omdat de lucht niet goed is wel zo zit ??!
Nee, ik zat vroeger nog holler... Is al veel beter geworden, en op hoe het zadel lag (niet goed, want hij schoof naar voren) zat ik eigenlijk weer mooi recht. Maar nu ligt het zadel goed en ben ik weer helemaal uit m'n balans. Tijdens de les en als ik aan het trainen ben kan ik er op letten, maar dit was tijdens de hengstenkeuring waar ik een clinic gaf (heb headset op), en ik was zo druk bezig met Tris optimaal voorstellen en proberen een verhaal te vertellen zonder al te veel gehijg dat m'n zit er bij in geschoten is die dag
![]()
edit: overigens ben ik aan rondkijken naar training op de flexchair, denk dat dat ook wel positieve bijdrage kan leveren!Seven schreef:ziet er goed uit remenber je trekt je heup en kont wat op maar verder je zweet blad lijkt wel heel kort
Ik heb best lange benen en een normaal zweetblad, heb er geen last van maar optisch zou het mooier zijn om een langer zweetblad te hebben inderdaad
lonnie schreef:Needje schreef:Nou ik vin het vervelender dat mijn riemen niet helemaal gelijk zijn qua gaatjes. Scheelt bijna een cm links en rechts. Niet erg handig. En vergeten te melden toen de fitter er was.
Ik dacht al dat ik gek was!! Zo irritant, ik zit me steeds af te vragen of ik scheef zit. Gaatjes zitten op hetzelfde nummer maar verschillen echt in lengte. Overigens zijn de riemen van het zadel van Luna al kapot en daar zat geen garantie op want heb geen andere gehad van de fitter. BEhoorlijk slecht, die waren al na en half jaar doorgesleten, waardoor het hele stiksel loslaat en het leer loskomt. En dat terwijl ik mijn beugels niet eens ooit verstel ofzo
Daan_Ordeal schreef:Mooi plaatje Remember! Zonder van de holle rug want het geeft verder wel een heel fijn beeld